paletthane superagressiv efter vattenbyte?!!!!

#1 - 18 april 2006 12:20
:( [B)] Jag gjorde ett litet vattenbyte i dag ( behövdes) Då blev min paletthane agressiv mot allt tillomed hans hona. Jag tycker så synd om henne för hon måste göma sig om hon kommer fram jagar han henne det verkligen blixtrar om honom vad ska jag göra? :confused: [B)]
#2 - 18 april 2006 13:19
testa o möbler om lite i karet
an fungera men inte säkert
#3 - 18 april 2006 13:41
[quote=mayday]testa o möbler om lite i karet
an fungera men inte säkert[/quote]

Jag har rådfrågat en zooaffär de trodde att han fått lite för mycket hormoner efter bytet och ville att honan ska lägga rom men att hon inte var redo än. Jag frågade om jag kunde sätta henne i en yngelbur så hon får vara ifred en stun tills han lugnat sig vilket jag gjort. Hon är lite dålig hamnar på sned rättar upp sig när jag kollar henne hoppas inte hon dör:(
#4 - 18 april 2006 18:48
[quote=lovlie]Jag har rådfrågat en zooaffär de trodde att han fått lite för mycket hormoner efter bytet och ville att honan ska lägga rom men att hon inte var redo än. Jag frågade om jag kunde sätta henne i en yngelbur så hon får vara ifred en stun tills han lugnat sig vilket jag gjort. Hon är lite dålig hamnar på sned rättar upp sig när jag kollar henne hoppas inte hon dör:([/quote]

Nu har hon varit i yngelburen några timmar jag släppte ut henne och det går bra. Han släpper henne till grottan nu men hon är lite avvaktande.

Annons