Det är konstigt hur alla är redo att hugga på det här forumet, lite bättre stämning tack!!:) Kritik ska man ge och kunna ta men allt annat skisnack kan man väl låta bli för allas trevnad! Tro mig det är inte kul och bli kommenterad på ett negativt sätt det första man gör här. Blir man förbannad på något inlägg låt bli att skriv istället. Rätta mig om jag har fel men det här forumet är väl till för att hjälpa och byta erfarenheter med varandra inte skapa en negativ stämning!
Nåväl nu är det väl som så att vissa uppenbarligen tyvärr har som målsättning att sabotera på Zoopet. Senast det var ett jäkla liv här så kom dessa också från ett och samma forum.
Där kan man nu bl.a. läsa
helt ärligt finns det nån som har nått innaför pannbenet på zoopet??
Spelar ingen roll vad man gör eller skriver utan att man skall få skit för det.. Dom är fan helt jävla otroliga & Kjell kommer jag köra över med bilen snart. Fy fan vad trött man är på han, tror han e pappa till hela jorder. Så jävla duktig på allt & overkligt dryg.
Du behöver nog en hummer h1 för att kunna köra över han...
Zoopet människorna är helt jävla störda
fan va trött ja blir på de zoopittarna
ja känner för att regga mig där igen o bara be Ansjo dra åt helvete... Tattarjävel.
Det finns en Gud och hans betalande guldmedlemmar som blint följer.
Så enligt deras egen terminologi så tycker de att det är helt OK att skriva att
1/ de tänker köra över mig med en bil.
2/ de tycker att alla som inte håller med dom inte har något innanför pannbenet
3/ ni är zoopittar
4/ alla goldmedlemmar inte har någon egen vilja utan blint följer mig
5/ zoopetare är helt jävla störda
6/ ansjo är en tattarjävel
Detta är uppenbarligen det sätt som de tycker är helt OK att skriva på. På ungefär samma sätt skrev de förra gången som det begav sig. Freke skriver ju själv i det andra forumet att hans syfte det är bara för att retas
Har typ 50 inlägg & 25 av dom kom när jag sist va där & det va krig om guldmedlemskap.
Jag gjorde det bara för att reta alla dom där "kan allt & vet allt" mäniskorna
En som med sitt skrivande bara har som syfte att retas får nog räkna med att få lite kritik.
Min förhoppning är att de som har denna inställning framöver inte skriver på Zoopet utan istället stannar på det forum där den typen av inställning är den gängse.