Jag har koll på vilka fiskar som går ihop/ inte går ihop samt vad de ska äta, har aldrig påstått att jag ger dom röda mygg hela tiden. Vet även hur stort akvarium som behövs, och nej, de har inte ett för litet akvarium..
Frågan var OM det finns något som kan göra att de äter det istället för frontoserna? Annars får jag ge de något annat, undrade bara om de finns.
Nja, men det kan nog räcka med att ge malawina/tanganyikorna denna mat en gång för att det skall gå åt skogen om du har otur.
Visst kan man ha små parooner i ett "litet akvarium" (med litet avses då det som står i Zoopets artbeskrivning, minst 300 cm långt och på minst 1.500 liter) men när de växer till sig skall de ha ett större akvarium (t.ex. är minimumstorlek för arten i offentliga akvarier enligt lagstiftningen 30.000 liter).
Jag tror helt enkelt inte att du kommer att få din kombination att funka eftersom speciellt malawina är glupska och du måste mata så mycket i akvariet (om alla skall få mat) att det kommer att krävas ett jättefilter och mycket täta vattenbyten (vilket kostar mycket även för ett så "litet" akvarium som på 1.500 liter)