Låt han vara, träffade han en känslig punkt... ? Nu ska jag svara utan att kommentera idiotiskt... Jag hade 2 praktbotior i ett 47 liters akvarium, och dom trivdes perfekt, och om ni inte visste det så finns det olika storlekar på praktbotior, det finns såna som blir riktigt stora, och såna som e anpassade efter mindre akvarium och endast blir runt 8-10 cm stora. Iallafall, nu när jag bytte till ett 100 liters, så blev botiorna skygga, så jag kan konstatera att dom trivdes bättre i det gamla, får nu köpa till flera så dom mår bättre. Kampfiskarna får du vara försiktiga med. 2 honor 1 hane går bra, mer än 1 hane är knappast bra. Malar... ja du kan ha praktiskt taget hur många corydoras som helst, jag har 3 stycken för tillfället. Du behöver iallafall minst 2 algätare, men för många är inte heller bra, för då går dom hungriga. Akta bara så du inte får för mycket fiskar, för det är inte heller bra. Jo jusste, kampfisken gillar att nafsa på andra fiskars fenor om dom är stora som dens egna, och det kan få fenorna att se riktigt fula ut. Min kampfisk nafsade sönder min black mollys fenor, så ha det i åtanke. Annat än det så låter det bra. Lycka till med ditt akvarium!