Fråga:
Varför måste jag blanda upp pulvret med vatten, varför kan jag inte hälla det direkt ner i karet när jag bytar vatten?
Magnus2000 skrev:Fråga:
Varför måste jag blanda upp pulvret med vatten, varför kan jag inte hälla det direkt ner i karet när jag bytar vatten?
Magnus2000 skrev:Fråga:
Shilo skrev:NutriSI ska dessutom lösas i destilerat vatten med citronsyra, annars blir der fel.
IaMtHeJoKe skrev:Det har jag aldrig hört :S
Det står ju inte på hemsidan
Shilo skrev:NutriSI ska dessutom lösas i destilerat vatten med citronsyra, annars blir der fel.
Hur brukar ni göra när ni häller i dosen i vattnet? Höftar ni bara eller är ni petnoga?
och varför kan man inte hälla alla ämnen som späds med vatten i en enda stor flaska?
solbacka skrev:En fundering.. ingen den senaste tiden har pratat om K2SO4 och MGSO4. Ska dessa ämnen vara med i miriam flaskan? Eller är de "onödiga"?
Jag tror det är så som petnym och heeke är inne på.En fundering.. ingen den senaste tiden har pratat om K2SO4 och MGSO4. Ska dessa ämnen vara med i miriam flaskan? Eller är de "onödiga"?