PMDD, var köpa?

#1 - 24 januari 2011 18:51
Någon som kan rekommendera något ställe där man kan köpa PMDD? Har mailat tre gånger senaste två månaderna , till haack.se, och får inget svar.
#2 - 24 januari 2011 18:52
Akvarielagret i Bromma har.
#3 - 24 januari 2011 20:16
Prova maila igen? Jag har fått två svar senaste tre dagarna. Tog iofs flera dagar att övht få tag första gången, men fick svar (inom en v), och nu hade jag idag fått betalningsinformation. Så ge det ett försök till annars, kanske han svarar lite snabbare nu? Har tydligen haft problem och legat efter med beställningarna, kan kanske vara därför du inte fått svar (även om det är dåligt hursom)
#4 - 24 januari 2011 21:16
Jodå jag svarar men man kan tyvärr inte alltid svara heller, har haft fullt upp med massor o förseningar på råvaror samt att postleveranser inte kommer fram =O((

Men visst svarar jag när jag väl har grejerna hemma ;)
Sedan så är det så att jag inte svarat på de senaste två veckorna inte två månader???
Kanske e så att ditt mail inte når mig, prova att maila på pmdd(a)haack.se ist

Sedan står det på hemsidan om varför jag inte svarat med ;)

Ha det bra.
#5 - 24 januari 2011 22:27
peterhaack skrev:
Jodå jag svarar men man kan tyvärr inte alltid svara heller, har haft fullt upp med massor o förseningar på råvaror samt att postleveranser inte kommer fram =O((

Men visst svarar jag när jag väl har grejerna hemma ;)

Sedan så är det så att jag inte svarat på de senaste två veckorna inte två månader???

Kanske e så att ditt mail inte når mig, prova att maila på pmdd(a)haack.se ist

Sedan står det på hemsidan om varför jag inte svarat med ;)

Ha det bra.

Kanon! :) Fick svar nu. Kanon! De två andra gångerna var under jul/nyårshelgen. Inte så konstigt om det försvann då. Kan har försvunnit i mitt spamfilter med. Nu hamnade det dock inte i spamfiltret.

Jag läste meddelandet på hemsidan men eftersom det stod;
"Skrivet av Administrator
Söndag, 20 September 2009 00:00"
Och läste meddelandet;
"Mitt Micro+ tog slut och det var lite förseningar hos leverantören...."
Så antog jag att sidan hade försummats/lagts ner. Tyckte att du borde hinna få hem grejerna på över två år :)
#6 - 25 januari 2011 06:52
får ta o kolla det där för det är inte två år sedan haha

Annons