Nej, jag menar att det är en tjej och att hen är ett jävla trams :)
Ah, då missförstod jag :) Men jag hade å andra sidan rätt, då jag själv misstänkte att det är en hona. En charmig och aktiv liten krabat är hon, som mest kryper eller simmar runt bland de andra fiskarna, utan att ta notis om dem. Tänker som sagt beställa ett par till, frågan är bara hur många, för att öka chansen att man ska hitta en pojkvän åt henne. Hon är för övrigt vildfångad, om jag inte missminner mig, men de går att odla, har jag för mig?
Jo, trams sa Bill, trams var ordet, sa Bull... Men samtidigt, det är rätt vanligt att man i många fall säger han, eller hon i varierande sammanhang, trots att könet är okänt, för att vi i samhället av nå´n anledning är indelade i dumma könsroller. Så jag är kluven till det där. I början tyckte jag att "hen" var übertramsigt, nu tycker jag mest att det är lite småkonstigt. Att däremot säga "hen" trots att man vet könet är både tramsigt, dumt, och förvirrande.
Och rosa för tjejer, och blått för killar, usch... Snacka om att sätta folk i fack, vilket är nå´t jag avskyr, vare sig det är utefter kön, ålder, eller nå´t annat. Min favoritfärg är för övrigt grönt. Hehe, blev lite OT här, men det är ju min egen tråd, så...