Posta nytt ämne

#1 - 8 april 2014 15:24
Jag har suttit och skrivit en stund och det blev ganska långt. Det blir ju så när man skriver i kategorin sjukdomar. När jag ska posta måste jag uppdatera sidan och blir då utloggad. När jag loggar in igen är alltihopa borta. Och går inte att återställa. :confused:
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 8 april 2014 15:29
Låter märkligt. Hade du kryssat i rutan för "kom ihåg mig"?

Men visst kan sådant hända även om man är inloggad - jag vet inte varför men har väl varit någon störning av något slag. Så skriver man ett väldigt långt inlägg så är det smart att skriva det i ett dokument och sedan klistra in det. Om det då skulle inträffa någon störning så det inte blir uppladdat så är har man det ju i alla fall sparat.
#3 - 8 april 2014 16:25
Ja jag har rutan ikryssad. Jag blir utloggad lite då och då när jag byter sida också. Måste logga in på nytt ofta. Jag har inget program där jag kan skriva dokument men får väl försöka skaffa ett då. Men det är så tråkigt när det händer. Man tappar liksom sugen litegrann ;)
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 8 april 2014 16:44
Om du har problem med att bli utloggad då och då så prova med att städa bort coockies och cacheminnet då det kan vara något som hänger sig.
Tråkigt att sådant händer men datorer har sina för OCH nackdelar
#5 - 8 april 2014 17:08
Jag ska pröva :)
#6 - 9 april 2014 08:09
Tips om man skriver ett längre inlägg:
Skriv i anteckningar, kopiera och klistra in här. Då slipper man det där att den långa texten bara försvinner.

Annons