[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Jaha då har jag kommit fram till att visst tusan har jag tid att blogga lite om dagarna.....:D[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Så nu när inte Kjell har kläckt 4:e platsen på årets foto än så är mina funderingar på om det är möjligt att ta en trippel :confused:[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Men kära zoopetare har väl inte röstat endast på mina kvarvarande bilder eller ?[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Jag tror ändå att Miluhes svarta söta fisk vinner men vi vet inte förräns lite senare.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Snart nyår och man ska ut på galej i storstan, köpt ett paket med 5 rätters och partaj på Wallmans salonger och hotellnatt på Savoy och så slipper man handla raketer för det är så många andra som gör det så man kan glo gratis :D[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Det är fördelen med att slagga i stan.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Synd bara dom ska kasta ut en kl.12 dan efter från hotellet [:(!][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Nog om det nu får jag fortsätta med mina vattenbyten, har lite diskusar som inte är glada alls så jag får dumpa ner lite medicin i karet när jag bytt klart 50% vatten.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Må väl [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=blue]Eder drd[/COLOR][/FONT]