Fick idén av Raven i en annan tråd där han skrev följande:
"tenderar till att va "ospecifik" om vissa saker.
kanske dags att starta en presentationstråd ;)"
Så jag tar och börjar här så kan ni övriga fylla i. En del kanske tycker att det är lite onödigt med tanke på att det finns en presentation om man går in på varje person men men.. då får ni låta bli att läsa denna då. ;)
Namn: Marie och jag valde mitt nick för att jag kör hoj (om än inte för stunden då skrället vägrade att starta igår :mad: )
Familj: Fiskar, delad vårdnad med ett ex om en yorkshireterrier och särbo m en galen biker/tradar-skåning. (förhoppningsvis snart sambo om man får jobb i Skåneland nån gång)
Bor: 2a med balkong i Hökarängen, Stockholm, innehållande bla 2 akvarier: 65l & 200l, började med akvarier för ca 9 mån sen(!).
Utbildning/jobb: Djurvårdare från gymnasiet och Socialpsykolog från högskolan. Jobbar som forskningsadministratör för tillfället.
Gillar mest på zoopet: Alla kunniga människor och hjälp som man får. Sen alla nya vänner som jag lärt känna och roliga saker som vi hittar på. Tack alla! Läser mest forum, dagböcker, annonser och artiklar.
Beskriver mig bäst: omtänksam, svart/vit, glad, initiativtagande, drivande, planerare, hojåkare, hundälskare, akvarienörd, rockare (svart,goth o tyngre), bokmal, tecknare, händig, sömnadskreatör, huslig (hmm.. skrev jag verkligen det där?! :rolleyes: ) och mycket mer såklart...
Om nån vill veta nåt annat så är det bara att fråga. :) Nån annan som vill fylla på med lite info sig själv?