[quote=stene]Jag har mina kar ute i gäststugan där är ett fönster rätt så nära så jag kör hävarms principen,sen har jag ett par bekanta som har en sådan och dem bor i en lägenhet.Du har först en liten slang bit ca 1.5 m där trär du på pumpen sen en längre slang till badrummet du spär på med vatten ifrån den korta slang biten in i pumpen innan du drar i gång med borrmaskinen.Om det inte funkar första gången så upprepar du momentet med vattnet,rör lite på botten så att skiten går upp funkar jätte bra som slamsugare också efter du har hällt i vatten så måste du stoppa i slangen i karet annars så blir det svårt att suga upp vattnet.Lycka till[/quote] ok,det låter ju inte så svårt:) först en slangbit in i ena sidan av pumpen sen en längre på andra sidan pumpen som leder till badkaret eller slasken,den kortare biten som jag tömmer vatten med från karet ska jag först ha i lite vatten i innan jag drar i gång borrmaskinen och då ska även slangen vara nere i karet för att få sugeffekt [:o] tja nått sånt. Tack så hemskt mycket för hjälpen,jag ska prova den i morgon så blir det nog bra.