Pwss irl

#1 - 26 januari 2011 13:17
Hallå allihopa!
Har handlat en del grejor online på PWSS o det har alltid funkat klockrent! Sist beställde jag en bakgrund till karet, som visade sej vara en storlek för liten. Har pratat med Suss och ska ta en liten utflykt förbi Vingåker i helgen och byta denna till en större.

Nu är jag ju såklart nyfiken, har de som en butik där på gården så att man kan passa på att spontanshoppa lite andra tillbehör? Eller är det så att de beställer hem allt som folk beställer o inte har grejor som ligger?

Nån som varit där??
#2 - 26 januari 2011 17:36
Jag har varit där och det är inte en vanlig butik utan ett jättestort gammalt hus som är fyllt med saker, och man tror att man åkt åt helvete fel när man kommer fram för det ser ut som ett ödehus. När vi var där så var det inga problem att handla lite extrasaker utöver ordern som jag skulle hämta. Ha med dig pengar i olika storlekar för dom hade lite dåligt med växel när vi var där. Huset var nästan fyllt från golv till tak så dom har nog det mesta hemma, men tanken är nog att du ska göra en order som du sedan hämtar.
#3 - 26 januari 2011 21:19
Jo det är klart, men finns chans till spontanshopping så kan man ju inte låta bli :d

o som sagt, fylla plånboken innan man åker dit kanske.. Låter inte som om de har kortautomater i ladan :p

Annons