PWSS, seriösa? snabba?

#1 - 13 oktober 2005 21:08
Jag har aldrig beställt några akvarie saker från internet någon gång men tänkte nu göra ett försök. Är PWSS bra eller? Eller kanske viktigast av allt är de snabba? Det står ju på hemsidan att väntetiden kan vara 20 dagar. Då har ju redan alla fiskarna dött av svält och förgiftning. ;)
#2 - 13 oktober 2005 21:09
ring patrick....bättre service finns inte...
#3 - 13 oktober 2005 21:14
Jag har försökt att ringa till dem i 2 dagar nu men utan svar så jag blev lite misstänksam. Jag började fundera om du typ är sega med frakten när de inte ens kan svara i telefon.
Har de nästan alla sakerna i lager eller besäller de dem från deras leverantör efter man gjort sin beställning?
#4 - 13 oktober 2005 21:19
Dom är bara två stycken så dom gör nog sitt bästa.
Finns redan en jävla massa trådar om det mesta.
Sök....

Och om dom har saker hemma eller inte kan va LITE
svårt för andra än dom själva o veta, bara ringa.
Ring inte på normala tider för då har dom nog annat o göra.
Därför det står att man kan ringa dom dygnet runt (eller gjorde iaf)
#5 - 14 oktober 2005 06:21
Service!

Samtidigt som jag knäppte fram denna tråd ringde en kollega som nyligen beställt ett akvarium från PWSS. Han berättade att de ringde igår och undrade om de kunde leverera burken i helgen eftersom de ändå hade vägarna förbi Stockholm.

Personlig helgleverans, det säger väl en hel del om servicenivån, eller hur?
#6 - 14 oktober 2005 06:36
[QUOTE=lehndal]Samtidigt som jag knäppte fram denna tråd ringde en kollega som nyligen beställt ett akvarium från PWSS. Han berättade att de ringde igår och undrade om de kunde leverera burken i helgen eftersom de ändå hade vägarna förbi Stockholm.

Personlig helgleverans, det säger väl en hel del om servicenivån, eller hur?[/QUOTE]Mmm, men det är inget ovanligt när det gäller pwss :)

Han hjälper ju även till att bära in grejorna, spelar ingen roll om det är ett stort akvarium eller bara lite smågrejor.

Till trådskaparen: sök!! Jag vet inte hur många trådar det finns om pwss här.
#7 - 14 oktober 2005 06:37
[QUOTE=heljis]Till trådskaparen: sök!! Jag vet inte hur många trådar det finns om pwss här.[/QUOTE]

vet ja :D
377 trådar kom upp när ja sökte på pwss
#8 - 14 oktober 2005 06:38
Hehe :D
Som sagt, då...
#9 - 14 oktober 2005 08:51
Seriösa: absolut
Snabba: det tycker jag nog att de var i mitt fall.

Bra service
#10 - 14 oktober 2005 09:03
Seriösa - Ja
Snabba - Ja

Mycket trevligt att ha dialog med dom. Ja sköter allt via e-post och det funkar kanon mot PWSS.
#11 - 14 oktober 2005 13:03
Jag handlar all hårdvara på nätet och pwss står absolut ut i mängden av butiker.
Seriösa snabba och inget e helt omöjligt..
#12 - 14 oktober 2005 16:27
pwss[:-106]
mvh janne
#13 - 14 oktober 2005 18:04
PWSS
Seriösa?
Ja,de e väl det minsta man kan säga.
Samt en service utan dess like.Ingenting verkar omöjligt för patrick o sussi.
Samt att ingen order är för liten.Sussi skickade mig ett litet "sjukdomshäfte" alldeles gratis,Bara portot kostade henne 10kr.Detta kallar jag service med stort S.
Sedan är ju deras priser mycket vänliga.

lennart
#14 - 15 oktober 2005 15:21
PWSS är shyssta handlare..
#15 - 15 oktober 2005 23:01
Kanonfirma varmaste rekommendationer:D
#16 - 16 oktober 2005 14:31
Pwss

har inte handlat något där än men haft mail kontakt, Kommer nog bli att jag handlar det mesta där, dom är kundvänliga och inte tala om vilka bra priser.
var och köpte ett innefilter i en affär i går 589 kr! fick sedan se att pwss hade det för 385!
/bobbyfuller

Annons