R.I.P våran goa Robin.

#1 - 5 april 2009 17:02
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Den goa vårliga lördagen förvandlades till en sorglig lördag när våran goa kanin Robin somnade in. [/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Han har varit lite småslö ett par veckor, men inte kunde jag ana vad som var på gång.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Dottern blev jätteledsen, hon fick honom när hon var 6 år gammal och han blev 7 år. Så hon har haft honom i över halva sitt liv, det är lång tid för en 13-åring.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Och mer älskad kanin får man nog leta efter.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Till på köpet så måste vi avliva hennes dvärghamster som inte mår så bra heller, så det blir tufft för den lilla.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Tur hon har sin hyrponny så hon får nå't annat att tänka på oxå.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red][/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Postar en liten bild på vår lilla juvel.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Hoppas du har det bra i kanin-himlen, vi saknar dig.[/COLOR][/FONT]
#2 - 5 april 2009 17:23
Det var riktigt lessamt att höra. Han som va så himla mysig. Stor kram till er alla.
#3 - 5 april 2009 18:50
Alltid lika tråkigt att höra om nån som förlorar sitt husdjur som man är så himla fast vid.
Själv kommer jag o dö om jycken skulle bli sjuk och dålig :(
#4 - 5 april 2009 19:31
Vad tråkigt att läsa. Det måste ha varit honom jag kelade med då vi var hem till er fikade.
#5 - 6 april 2009 11:52
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ja, visst é det samma kanin Sonja.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ja, inte är det kul när man förlorar sina kära små djur. Tur att man inte är riktigt lika blödig när det gäller fiskarna.[/COLOR][/FONT]

Annons