Nej ingen sjukgymnastik, men jag tränar ju en del, och fick klartecken till att få använda min dörrtrapets, så jag klarar nog av detta själv trodde dom?
Jag är inne på min fjärde dag i dag, så då slutar jag väl med medicinen då...
Om det är diskbrock så fick min killes storebror lära sig en sak av en kiropraktor.. Det är märgvätskan som läcker ut som orsakar smärtan. Det stålar ofta ut mer på ena sidan.. Då lägger man sig på den andra sidan, sen drar man upp benet på den onda sidan i 90 graders vinkel och sen ska någon annan punktmassera med tummen på den punkten som är mest ont. Då trycker man tillbaka vätskan och så läker man fortare.. Man ska också försöka undvika värme, sova med svalt täcke, inte basta osv.. Då läcker det ut mer märgvätska... Om det var det felet du hade alltså...
Är det en stäckning så är ju tigerbalsam underbart... Min kille stukade foten riktigt illa och samma bror hade fått lära sig av en läkare att tigerbalsam var bra mot det... Vi satte på hot & cold och karln är uppe och går morgonen efter!!! Super, sådana stukningar brukar ta en vecka innan man ens kan stödja på foten...
Man lär så länge man lever... :D Grattis på födelsedan och hoppas ryggen blir bra :p