Mumin skrev:Jag förstår dig, jag tyckte likadant, och min yngste som tycker också det.
Det är förstås en klen tröst för både dig och honom, men de andra kommer så småningom i kapp, vartefter tiden går så kommer du hitta fler och fler människor som blir normalare och normalare.
vilken skola går du i?
Nina82 skrev:Låter spännande :)
Då ska du försörja dig på backhoppningen då?
Alla ni som är så jävla negativa i den här tråden har ni blivit mobbade i skolan lr?
Mick13 skrev:Heh fick en inbjudan till klassåterträff för högstadiet. Bestämde mig för att inte gå. Jag har inte haft någon kontakt med de människorna (av naturliga orsaker inte på grund av avsky eller hat) på 20år och klarat mig utan det så varför skulle jag ödsla tid och energi på att umgås med främlingar ??
JohannesP skrev:Försoning är vägen till lycka - Jesus :d
ivanelvis skrev:Jag var en sån idiot (som du pratar om) när jag gick i skolan... elakheter och våld var det som jag fick min respekt igenom. Nu när jag är vuxen så förstår jag hur fel jag hade, nu är jag betydligt förståndigare. Jag tänker ofta på dom som kom i min väg, och jag hoppas verkligen att dom glömt mig o mina elakheter.
Att man är så jävla korkad i den åldern är för att det är enklare att vara elak än snäll.
Vissa personer är så hela livet, tack o lov ändrade jag mig.
Jag hoppas att allt går bra för dig..