Så förbannat trött på idioter i skolan!!!

#1 - 10 februari 2009 20:02
Jag blir så trött på alla dumma idioter i skolan. Med allt detta gangster och könsords snack om bög och allt sånt skit. Jag orkar fan inte med längre, Jag vill börja jobba:p
#2 - 10 februari 2009 20:05
Tyvärr så finns det idioter var man än kommer. Även om de inte alltid är lika explicita vid högre ålder.
#3 - 10 februari 2009 20:07
Och för att jobba måste du gått ut skolan och helst lite till ;)... trist men sant [:o] :p

Skit i alla snorungar som fortfarande är kvar i det anala stadiet och var stolt över att du är mogen och förståndig :)

Sen på fritiden har du ju alltid dina djur och oss här på zoopet :D... oxå backhoppningen då ;) :p
Bilagor:
#4 - 10 februari 2009 20:08
Jag förstår dig, jag tyckte likadant, och min yngste som tycker också det.
Det är förstås en klen tröst för både dig och honom, men de andra kommer så småningom i kapp, vartefter tiden går så kommer du hitta fler och fler människor som blir normalare och normalare.

vilken skola går du i?
#5 - 10 februari 2009 20:10
*suck* jag med. Fast jag går i värsta snobbskolan, så där blir man mobbad om man inte har märkeskläder typ. Men dom är oxå omogna. Blä för Södra Ängby!
#6 - 10 februari 2009 20:10
Det kommer inte att ändra sig bara för att du blir vuxen
Blir faktiskt värre
#7 - 10 februari 2009 20:11
Mumin skrev:
Jag förstår dig, jag tyckte likadant, och min yngste som tycker också det.

Det är förstås en klen tröst för både dig och honom, men de andra kommer så småningom i kapp, vartefter tiden går så kommer du hitta fler och fler människor som blir normalare och normalare.

vilken skola går du i?

L.Estradska i stockholm...
#8 - 10 februari 2009 20:44
3 guppy skrev:
Off topic...

Haha.. Lustigt vad det kan glira iväg [:o]

Funderat något på vad du ska läsa på gymnasiet än?
#9 - 10 februari 2009 20:46
Nina82 skrev:
Haha.. Lustigt vad det kan glira iväg [:o]

Funderat något på vad du ska läsa på gymnasiet än?

Förhoppningsvis så blir det backhoppargymnasiet i övik...
#10 - 10 februari 2009 20:57
3 guppy skrev:

Finns det backhoppargymnasium?! :eek:
#11 - 10 februari 2009 20:57
3 guppy skrev:

Låter spännande :)
Då ska du försörja dig på backhoppningen då?
#12 - 10 februari 2009 22:19
Nina82 skrev:
Låter spännande :)

Då ska du försörja dig på backhoppningen då?

Näe, det är nog inte möjligt för än man kommer in i världseliten och det är väl inte att att man tror att man gör det i första taget. Men vi får se, jag har inga sådana planer än så länge.
#13 - 11 februari 2009 10:19
3 guppy skrev:
Jag blir så trött på alla dumma idioter i skolan. Med allt detta gangster och könsords snack om bög och allt sånt skit. Jag orkar fan inte med längre, Jag vill börja jobba:p

I hear ya. Fyfan grundskolan var nog den värsta tiden.
#14 - 15 februari 2009 00:10
Heh grundkolan sög riktigt!! Ang det fick inbjudan till klass återträff i veckan som gick i från klassen jag gick med på högstadiet ....
Har aldrig saknat någon från den klassen och kommer aldrig att sakna någon av dem heller så varför gå på en träff där man sitter och jämnför vem som lyckats bäst de sist 20 åren ??
Känns som en förlägning av snadlåde mentaliteten som rådde i högstadiet klassen. Då var det enl vissa redan utstkat vilka som skulle lyckas i livet och vilka inte.
Nä jag skanar inte den tiden. Stå på dig med backhopningen vårt granland i öster har fostrat en hög med personer som frösörjer sig på att hoppa backe =)
Bilagor:
#15 - 15 februari 2009 17:29
Förstår precis vad du pratar om, grundskolan var ett helvete. Men men, de kommer inte komma nån vart i livet, du kommer gå vidare, lämna dem bakom dig, sedan sitta där om 20 år och titta ner på den och skratta :) (vilket man iofs kan göra redan efter 1 år)

Blir rent generellt bättre på gymnasiet, välj något du vill göra och är intresserad av så blir det bra :D
Guest
#16 - 15 februari 2009 18:01
Alla ni som är så jävla negativa i den här tråden har ni blivit mobbade i skolan lr?
#17 - 15 februari 2009 18:24
Narii skrev:
Alla ni som är så jävla negativa i den här tråden har ni blivit mobbade i skolan lr?

Japp. Var vill du komma?
#18 - 15 februari 2009 18:31
Då får jag väl komma in och vara lite positiv då ;)

Grundskolan var den roligaste tiden i mitt liv :)
Speciellt högstadiet då eftersom man var inne i sin egen lilla bubbla och gjorde precis som man själv ville :D
Nian var extra rolig då man var störst, bäst och vackrast. Festade var eller varannan helg och ibland även på skoltid [:o] Blev ändå människa av mig oxå :)

Jag kunde vara väldigt kaxig mot andra elever och lärare som inte respekterade mig eller gjorde sig ovän med mig, därav ganska dåliga betyg. Lyckades dock få G i allt, ett VG och ett MVG.
Jag skyddade alltid de svaga på skolan och ryckte alltid in om någon blev mobbad eller utstött.
Mitt stora intresse under grundskoletiden var musik och vi höll ofta konserter mm. så alla visste vem jag var. Glänste som en sol i all uppmärksamhet och gjorde nog en och annan tjej lite svartsjuk [:o] :p men jag njöt till fullo av min grundskoletid.

Njut ni med!!
#19 - 15 februari 2009 18:33
Narii skrev:

Förmodligen...

Nej, grundskolan var ingen höjdare, för att inte tala om första året i gymnasiet. Tredje året gick an, tills en viss person började i klassen...
#20 - 15 februari 2009 19:51
för min del var grundskolan till och från rolig eller tråkig...fick inga superbetyg men klarade alla G..

i gymnasiet var det hur roligt som helst, inga problem med att få flera Vg och Mvg, kändes otroligt mycket lättare än i grundskolan..

nu i högskolan är det riktigt roligt men otroligt jobbigt =)
#21 - 15 februari 2009 20:17
Jag har alltid haft lätt att få massvis med kompisar, dock tycker jag detta är konstigt eftersom jag inte har någon som helst lust att vara med någon på fritiden, då tar jag det hellre lugnt och softar.

Har under hela skoltiden varit ganska omtyckt av lärarna, dock var jag nog inte det i början av höst terminen när jag spelade lite kaxig öfr att inte hamna i underläge till dom andra i klassen-

Aldrig fått under VG på ett prov eller skolarbete hittills i 7:an, endast VG och MVG. Satsar på att köra NV sen på gymnasiet.

Okey, detta kanske inte riktigt var vad denna tråden handlade om, men de andra skrev ju också. ;)
#22 - 15 februari 2009 20:48
jag tyckte fram till 5-6 var jätte bra gick perioder då man var mer poppis och mindre poppis. 7till 9 var jag lite i skolan först kom jag med fel kompisar och då började jag röka och hålla på sedan var jag inte med dom längre och då blev jag istället utanför totalt nästan och gick efter några som jag tyckte var tröga och skolan sug allmänt,vilket gjorde att jag inte var där så mycket och fick enbart G och så några IG.

vidare till Gymnasiet blev det bättre, dock var klassen ingen höjdare men jag var inte utanför men hade heller ingen riktigt bra nära kompis. betyg bättre. under denna tid började jag prata sjukt mycket skit om folk till andra nära kompisar! lärare som jag inte gillat har jag varit skit elaka mot och pratat skit om.

men nu är skoltiden över, och skönt det. överlag var det väl inte min bästa tid. lärt mig mycket på det. angående mobbning jag själv har både blivit mobbad och mobbat folk. jag vet inte om det berättar nåt om mig. men i nutid så mobbar jag inte folk och tycker inte det är bra att andra gör det.
#23 - 21 februari 2009 11:08
klass 1-6 väldigt roligt
klass 7-9 inte lika kul
Handel på BrinellGymnasiet. fy fan vad skoj vi hade.

jag har aldrig under min skolgång hamnat i en dålig klass. klassen på gymnasiet var riktigt skön! inga betyg behöver nämnas men jag var en sådan som inte pluggade så mycket utan hade mer roligt med kompisarna i skolan.
kanske inte var omtyckt av alla lärare.. alla lärare har tyvärr ingen humor..
#24 - 23 februari 2009 00:02
Heh fick en inbjudan till klassåterträff för högstadiet. Bestämde mig för att inte gå. Jag har inte haft någon kontakt med de människorna (av naturliga orsaker inte på grund av avsky eller hat) på 20år och klarat mig utan det så varför skulle jag ödsla tid och energi på att umgås med främlingar ??
#25 - 23 februari 2009 00:05

Nä men man kan vantrivas för det!
#26 - 23 februari 2009 10:10
Mick13 skrev:
Heh fick en inbjudan till klassåterträff för högstadiet. Bestämde mig för att inte gå. Jag har inte haft någon kontakt med de människorna (av naturliga orsaker inte på grund av avsky eller hat) på 20år och klarat mig utan det så varför skulle jag ödsla tid och energi på att umgås med främlingar ??

Försoning är vägen till lycka - Jesus :d
#27 - 23 februari 2009 23:44
JohannesP skrev:
Försoning är vägen till lycka - Jesus :d

ÖÖH fattar inget vad har Jesus med en klassträff att göra??

Jag undrade bara varför jag skulle göra mig omaket att åka till fest med människor som blivit främlingar för mig ?? Som redan på högstadiet hade för mig en främmande och konstig människosyn som förenklat gick ut på att visa är skapta/ har rätta generna för att härska och resten till att lyda dessa.
#28 - 25 februari 2009 00:42
Jag var en sån idiot (som du pratar om) när jag gick i skolan... elakheter och våld var det som jag fick min respekt igenom. Nu när jag är vuxen så förstår jag hur fel jag hade, nu är jag betydligt förståndigare. Jag tänker ofta på dom som kom i min väg, och jag hoppas verkligen att dom glömt mig o mina elakheter.
Att man är så jävla korkad i den åldern är för att det är enklare att vara elak än snäll.
Vissa personer är så hela livet, tack o lov ändrade jag mig.
Jag hoppas att allt går bra för dig..
Bilagor:
#29 - 28 februari 2009 09:09
Mitt liv har bara blivit bättre och bättre med åren. Kan inte säga att jag vantrivdes i grundskolan men gymnasiet var roligare och det var där jag träffade de flesta av mina allra bästa vänner. Idag umgås jag främst med folk jag träffade i gymnasiet och har inte kontakt med en enda från grundskolan.
Gällande livet efter skolan så kan jag bara ge rådet att satsa på era drömmar men håll en reservväg öppen. Själv så tog det nästan tio år för mig att komma in och få jobba med det jag verkligen vill.
#30 - 28 februari 2009 12:05
ivanelvis skrev:
Jag var en sån idiot (som du pratar om) när jag gick i skolan... elakheter och våld var det som jag fick min respekt igenom. Nu när jag är vuxen så förstår jag hur fel jag hade, nu är jag betydligt förståndigare. Jag tänker ofta på dom som kom i min väg, och jag hoppas verkligen att dom glömt mig o mina elakheter.

Att man är så jävla korkad i den åldern är för att det är enklare att vara elak än snäll.

Vissa personer är så hela livet, tack o lov ändrade jag mig.

Jag hoppas att allt går bra för dig..

Jo, men såna ord som dessa dubbelidioter använder, och så pass mycket också, kan ingen person som du som är vuxen ha använt någonsin.:)
#31 - 2 mars 2009 18:42
1-3 Ganska tråkigt. Dålig stämning och rädsla i klassen. Neurotisk pedagogik med favorit respektive hatelever.
4-6 Utmärkt bra. Mycket bra lärare.
7 Dagligt våld och misshandel. Skadegörelse och mordbrand. Värdelösa lärare. Flera elever sitter numera i finkan för grova brott.
8-9 Ganska bra stämning. Bra lärare i de flesta ämnena. Inte lika mycket våld och misshandel. och skadegörelse. Men fortsatt systematisk mobbning mot fysiskt svagare elever.
Som tur är så var jag tillräckligt stark... utan nävarna var det kört.
Gymnasiet 1-3. Inget våld, bra lärare, God stämning.

Annons