Kan inte köpa ett akvarie till! Har redan två! Men vill :(
Suck. Det är som en drog detta.
Lenmar skrev:[FONT=Comic Sans MS][SIZE=3][COLOR=darkorchid]Stew: Skärp dig! Du skall inte ha fler akvarier!!![/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=1][COLOR=darkorchid]Önskar att nån hade sagt det till mig... Undrar förresten om det inte var nån som sa det vid nr 6 förresten?? :rolleyes: Vid 12 är det fullt... tror jag... bara en liten räkburk till...[:o][/COLOR][/SIZE][/FONT]
Tenkare skrev:Den lilla texten är ju som villkor vid avtal, näst intill oläslig.
Kanske dags för en del av oss att starta AA (anonyma akvarister)
Ska dock avverka 2, [SIZE=1]men jag tror jag ska starta ett par räkburkar. :p [/SIZE]
[COLOR=darkorchid][FONT=Comic Sans MS]Min man ÄR intresserad.... å än har vi inte spårat ur... eller hur var det nu...[:o] [SIZE=1]är jag verkligen rätt person att objektivt uttala mig om den saken...:([/SIZE][/FONT][/COLOR]solbacka skrev:tur att min man inte är akvarieintresserad för då hade det spårat ur helt...:D
andreassofus skrev:
när man inte får plats med mer akvarium så får man börja slänga ut möblerna istället så man får plats.
qenzo skrev:Ja jag kan säga köp ett till, men välj ett rel stort. Jag har 2 större och 3 små och ärligt talat så är det fruktansvärt jobbigt att sköta de små.
Jag kommer framöver att satsa på få kar, och ist öka storleken.
joda skrev:tjena...
jag tycker du ska köpa fler om du känner att du vill och behöver det... det är LITE samma sak som med terrarium som är våran stora hobby... och just nu har vi 19st terrarium...
så bara köp...:)
//jonatan
solbacka skrev:Jag har ett 100l som står uppe på sovloftet :( Ville gärna starta det men måste få ordning på de två jag har. Jag ska ha multiar sen, men vill också ha en räkburk (aj aj mitt nitrat), sedan vill jag ha ett modell större 6 kantigt med kampfisk hane, blå fin som jag har haft innan och neon eller kardinaltetror. Sedan vill jag ha ett asienkar också. 50x50x50 kuber till diskus som ev. blir par och jag vill ha... tur att min man inte är akvarieintresserad för då hade det spårat ur helt...:D
andreassofus skrev:var inne o kollade på eran hemsida.. häftigt md så många terrarium.. men blir det inte jobbig att hålla iordning på alla?