Säkraste tecknet på att hösten är här?

#1 - 3 september 2010 09:45
[ATTACH]36898[/ATTACH]

Våra tunnpälsade katter älskar att vara ute på sommaren. Då gör de av med all överskottsenergi ute och slipper ägna sig åt sin hobby, trasha toarullar. Nu när det "bara" är 10-15 grader ute på dagarna är det inget vidare skönt att sticka ut sin ädla nos mer än kortare stunder. Man måste helt enkelt ha något annat att syssla med! Den här synen mötte mig igår. (Djupt koncentrerad kisse, totalt omedveten om att matte förevigade hans viktiga arbete.) Antar att man kan tolka det som att nu är hösten här?;)
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 3 september 2010 10:34
Nja säkraste och säkraste.
Igår knackade de första jultidningsförsäljarna på dörren - det om något är väl ett tecken på att hösten är här:p
#3 - 3 september 2010 11:22
Ja, just det. Vi har faktiskt också haft besök av jultidningsförsäljare i veckan. Känns galet tidigt men tiden har ju en förmåga att flyga fram...
#4 - 4 september 2010 15:33
i natt var första frostnatten då är hösten här, en årstid som både jag o Gizmo njuter av ;)
#5 - 4 september 2010 18:35
Ja, det är bara att inse att det är höst men huuur gick det till?:confused: Efter denna sommaren trodde jag det skulle vara sommar september ut. *önsketänkande* Men visst är det mysigt med höst också. Ena kissen har legat "som ett plåster" intill matte i natt. Mysigt med en levande värmedyna.:)
#6 - 5 september 2010 10:57
Hahaha!! De är för goa! :D
#7 - 6 september 2010 08:39
A cat's gotta do what a cat's gotta do...:d
#8 - 6 september 2010 16:57
Ha... mina värmedynor förvandlas ibland till KAKTUSAR!
#9 - 7 september 2010 08:57
Japp, det har hänt att man vaknar av en vass klo som gått rätt igenom huden. *ryser* Men för det mesta är det bara mysigt.:)

Annons