Semester :(

#1 - 5 juni 2008 20:07
Var idag på stället där jag ska tatuera mig. Det visade sig att tatueraren var på semester 2 veckor framåt. :(
Jag som hade tänkt disskutera ideer.
Har inte hunnit fotografera min underarm (dålig ursäkt, egentligen så orkade jag inte efter daagens strapats.)
Var på Centersyd idag med fru och barn, kaninbur skulle inhandlas. Blev en växt och lite räkmat också. Fast jag hade gärna åkt själv, dottern var trött och inget passade. Man fick knappt röra henne innan hon började tjuta. Gissa om hon somnade gott i bilen på väg hem. Och sover fortfarande.
Själv är man ganska trött, kommer på mig själv med att lura mig om kvällarna. Nu senast fick jag visst för mig att jag skulle lyssna färdigt på filmen jag tittade på. Jobbepolaren ringde när han väntat i 10 minuter, jisses vad yrt det kan vara på morgonen.

Och så måste jag bara visa en bild på sonen som kröp ner i sin badbalja själv med kläder på, han orkade inte vänta på pappa.

[attach]32588[/attach]

Ha det gött folks. Från en trött, rörig men ändå glad Tenkare.
#2 - 5 juni 2008 20:40
Driftig son du har... *s*
o visst är det typiskt att man är som alfons åberg "jag skall bara"... nu borde jag till exempel sova o inte sitta o hänga här
#3 - 5 juni 2008 20:52
söt och driftig son när inte pappa sätter fart så sätter han fart på pappa eller ? ;)
#4 - 5 juni 2008 21:00
Så kan man nog formulera det. Han har inte kopplat innebörden av ordet nej. :D
#5 - 5 juni 2008 21:04
Då fick du tvättat kläder samtidigt:D
#6 - 5 juni 2008 21:55
Ska ni ha kaninen ute eller inne? Våra är ute året om går jättebra.
#7 - 6 juni 2008 06:48
ha ha, vilken schysst badbild!! :D
#8 - 6 juni 2008 07:31
Gillar bilden skarpt!
Bra karl reder sig själv!!
#9 - 6 juni 2008 13:49
Läcker badbild :D Ja vad gör man är det är varmt och pappa inte hinner med ;)
#10 - 6 juni 2008 14:31
Skön bild! :D Det där pipandet och inget duger.. jo tack, 4åriga dottern är så hela tiden... Hjärnblödning och sönderbiten läpp har man titt som tätt här.
#11 - 6 juni 2008 17:43
Han gjorde om det i den uppblåsbara poolen idag. Hann bara titta bort i 2 sekunder så var han i.

Kommer nog bara ha kaninen ute under den varma tiden av året.

Det är väl nåt som går i 4 årsåldern. :)

Annons