Sett i annons, 260 liters. Vad är det för märke?

#1 - 24 januari 2011 11:57
#2 - 24 januari 2011 12:03
Hej!

Jag skulle nog säga att det är av märket Juwel.... =)
#3 - 24 januari 2011 12:06
Tack för ditt snabba svar. Det ligger ute för 1800 kr med alla tillbehör. Jag har inte tittat på det ännu, men är så sugen. Skulle ni köpa det om ni behövde den storleken?

Mvh; Carina
#4 - 24 januari 2011 12:30
Hej!

Jag själv är inte så förtjust i att köpa begagnat.

Men se till så karet är vattenfyllt när du tittar på akvariet och syna det ordentligt! Och kolla så pump och sånt fungerar...

Men visst 1.800 kr är ju billigt skulle jag säga... bara för akvariet...hade jag velat köpa begagnat så hade jag nog köpt det, men det är ju du i slutänden som bestämmer dig.

Men som sagt, kolla upp det noga...jag hade synat det i "sömmarna" =)
#5 - 24 januari 2011 12:38
jag köper bara begagnat eller bygger själv. men som candra säger. se till att det är fullt med vatten när du tittar. för annars är det svårt att veta om det är tätt. titta med efter repor på rutorna. inte så snyggt med en jätterepig framsida tex.
#6 - 24 januari 2011 14:04
Tack för de goda råden, båda två :)

Jag är ju så jäkla pank (januari, ni vet) så jag går mest och gruvar mig istället för att åka dit. Men det är ju just det här jag söker! Ska inte ha flera mindre kar igång som nu utan ETT större. Och ett helt och välskött möbelakvarium är inte helt fel...!
Har messat tjejen nu och bjudit henne 1500, får se om hon nappar. I så fall åker jag och kikar så snart som möjligt. Det är iaf nära (inom 2,5 mil) så karet behöver inte fraktas så långt.

Jag lovar att meddela om det blir köp! Tack än en gång för hjälpen :)
Mvh, Carina
Bilagor:
#7 - 25 januari 2011 06:01
Akvariet är sålt. Jag var för långsam.
Längtar tills nästa klipp dyker upp bland annonserna i lokaltidningen :)
#8 - 25 januari 2011 07:58
Åh va synd! Men det går fler tåg... =)

Annons