är det någon som handlat härifrån?
www.shrimpshop.se
finns inget orgnr men i forumet sägs att de har importtillstånd?
låter ju bra för oss som har zoo med bara cherry och amano *suck*
postas via posten, trodde jag inte man fick men också toppen om det går eftersom vi inte har vare sig bussgods eller dhl här i byn som gud glömde:D
men skulle gärna höra lite åsikter om nån handlat där
importtillstånd
men diwa du har ju själv handlat av mig så varför sitta o smutskasta här? du gav ju även bra omdöme på mig .så här sa du ju.
[SIZE=2]puh nu kan jag lämna omdöme, tack så mkt för maten hälsar båda köttbullarna och tigger fint vid glaset=)
tiden räcker inte alltid till och tog tid rensa upp annars hade omdöme kommit snabbare=)
snäckorna kom i breathingbag med filtervadd och lindad i bubbelplast i stor kartong
portot blev ganska dyrt (66kr) för att packningen var så ambitiös
efter att ha plockat snäcka för snäcka ur filtervadden (den var inte rolig till snäckor herregud vad de trasslat in sig)är resultatet en knapp dl levande physa och andra snäckarter och kanske nån matsked döda vilket är bra % om jag jämför med de jag fått tidigare
ett tips kan väl vara att skicka just snäckor i en plastburk/petflaska eller liknande med minimalt med vatten och plastpåse slagen runt i ett förbetalt kuvert(så slipper man skrymmande avgiften)
så var det betyg då, jag är nöjd och blir bra betyg
Kontakt:+++ (snabbt svar och lev om än frakten dubblades via pm efter att jag satt in första omgången)
Fraktkostnad ++ (hade gått att skicka mer ekonomiskt )
paket:++ (Mkt välpackat men minus för filtervadd till snäckorna)
Vara:+++ , fina färger och bra lyster/glans alerta och pigga är de som klarat frakten
överlag nöjd och rekommenderar paradiz som leverantör av fodersnäckor =)[/SIZE]