Siamensis 4 st jättefina, unga stora

#1 - 29 april 2018 17:29
Jag har 4 st siamensis algätare som växt ur mitt akvarium. De är jättefina, har fått kvalitétsfoder (Hikaris algtabletter, fryst tinad artemia, artemianapulier, ekologiska förvällda grönsaker och egenodlade tråd-, skägg- och tofsalger, som nu är borta). :-)

De söker ett stort akvarium som sköts väl och har trevliga invånare. De är utfiskade från akvariet precis nu, kväll 29/4. De har doppvärmare och liten filterpump, men vill flytta snarast!

Säljes som grupp för 150 kr eller bud.

Väl mött!
Ewa-Lotta

070 765 80 35 eller [email]ewa-lotta@live.se[/email]
#2 - 29 april 2018 20:04
[QUOTE=LightDisciple;n2384751]Jag har 4 st siamensis algätare som växt ur mitt akvarium. De är jättefina, har fått kvalitétsfoder (Hikaris algtabletter, fryst tinad artemia, artemianapulier, ekologiska förvällda grönsaker och egenodlade tråd-, skägg- och tofsalger, som nu är borta). :-)

De söker ett stort akvarium som sköts väl och har trevliga invånare. De är utfiskade från akvariet precis nu, kväll 29/4. De har doppvärmare och liten filterpump, men vill flytta snarast!

Säljes som grupp för 150 kr eller bud.

Väl mött!
Ewa-Lotta

070 765 80 35 eller [email]ewa-lotta@live.se[/email][/QUOTE]

QTH?
Eller alltså, var någonstans finns dessa?
#3 - 1 maj 2018 14:29
Två hade hoppat ur hinken när jag kom upp dagen efter. De två andra stoppade jag tillbaka i akvariet och vill inte stress dem mer på ett bra tag. Dvs så säljer jag inte som det ser ut nu. Hoppas ni finner ad ni söker!
Mvh
Ewa-Lotta (Uppsala)

Annons