Respektera varandras signaturer!!!
Jag vet att det är svårt för många att skaffa sej en signatur åtminstånde för den fantasilösa typen
Men jag har sett många jättetrevliga signaturer, förutom dessa som upptar nästintill hela sidan
Dessa ger jag inte mycket för, däremot tycker jag om dessa som klurat ihop en trevlig å livlig signatur med smileys och klämt till den som sin egen personliga och som jag tror vill helst att ingen kopierar!!!
För då tappar den sin verkan å syfte om att vara ett personligt signum.
Som ett finger avtryck!!!
När jag ser dessa signaturer med smileysar då vet jag utan att ens kolla på namnet vem det är som svarar eller har gjort inlägget å det är ju det som är syftet med en signatur.
På sistone verkar det som att det är fritt fram å kopiera/plagiera redan existerande signaturer där man använder smileysar, jag vet inte om det skulle bara reta mej
eller även andra som skulle kunna bli drabbade. (Detta gäller signaturer med smileysar)
För dom som har en fungerande signatur å har varit medlem på Zoopet ett bra tag, tycker jag inte ska acceptera såna intrång i sina signaturer.
Så för att hålla en bra stämning här på Zoopet säger jag till alla dom som kopierar signaturer att sluta med det å ändra det så att ingen ska störas av det, att det finns plagiat på sin egen skapelse.
När ni ser min signatur med den smileys som dunkar huvet i vägen så vet ni att det ä Poseidon som har yttrat sej eller hur?
Jag säger inte att jag har ensam rätt om den smileys i andra samanhang, men just i min signatur borde det respekteras, eller??