Simfärdigt

#1 - 19 mars 2006 16:35
Idag har ynglena simmat runt lite lite gran tillsammans med mamma och ätit micromask. Jag tror det är runt 150 yngel. Mamman håller huvudsakligen sina yngel under filtret, så det måste nog yngelsäkras igen med Sonjas strumpbyxor.

#2 - 19 mars 2006 16:58
Tror nog Sonja längtar till våren nu när du börjar använda hennes vinterkläder. Ja, ja vad får vi akvarister inte stå ut med när våra skyddslingar kommer i första hand.
#3 - 19 mars 2006 17:10
Vilken underbar bild! Hoppas du förser Sonja med nya yngelsäkra strumpor! För hon får väl inte tillbaka den begagnade yngelstrumpan? ;)
#4 - 19 mars 2006 17:28
Ja man hinner inte vända sig om så snattar han mina strumbyxor ;) Hoppas det blir lite varmare ute snart så man slipper frysa om benen :D
#5 - 19 mars 2006 20:27
Oj vad de kryllar! Hon verkar fortfarande inte så förtjust i paparazzis även om barnen får förj amed ut på promenad.
vore intressant om man fick någon reaktion om man sa vad man skulle ha strumbyxorna till när man handlade ett par annars... Den stackars hjälpsamma expediten som försökte styra bort mig från billighetslådan en gång i tiden när jag skulle ha några svarta strumpbyxor till en maskerad såg lite förbryllad ut när jag sa att det gjorde inget om de inte var så hållbara för jag skulle ändå bara ha dem till svansen...

Annons