Sjuk & less.

#1 - 29 januari 2007 10:26
Oy, alla spioner!!:)

Är sugen på att starta upp nåt nytt i karet. Malawisarna leker ju lite för mycket för att det ska vara roligt.[:o] Vet inte riktigt vad jag ska köra, men jag har under en tid varit sugen på att starta upp ett CA-kar. Tyvärr har jag bara ett 310-liters, skulle nog vilja ha åtminstone ett 540 innan man börjar med dylikt. Har ju, tack vare Micke Persson, fått upp ögonen på allvar för Väst-afrikaner. Nåja, har som vanligt ingen brådska. Det visar sig vad framtiden har på lut!:)

Är inne på min tredje förkylningsdag med feber och snuva på schemat. Börjar bli rätt less faktiskt. Och frun har ingen förståelse what so ever när jag säger: "Ni tjejer vet inte hur det känns när en kille är riktigt förkyld"! :rolleyes:

Förresten, måste ju berätta: Jag fick ett efterlängtat samtal från Schenker, Dell-datorn ska levereras ikväll mellan 17-21!!!![:-59][:-76] Så om jag inte är har varit uppkopplad på Zoopet imorgon så beror det på.... tja, kalla det: tekniska omständigheter!!;) [:o]
Ska bli sååååå härligt att kunna ha mer än tre fönster uppe utan att datan hänger sig!!![:o]

Snipp, snapp på er!
#2 - 29 januari 2007 10:41
Snipp, snapp själv!! :D Fast CA?? Är det nåt att stå efter?? Mickes västafrikaner verkar riktigt kul! Å SA är ju kuligast av alla. Tjusiga tetror och coola pansarmalar!! Va!!?! Åsså en ny hjärna med.... Vad kul!! Även om det är liiiite för kallt att ha tre fönster öppna just nu!! :D
#3 - 29 januari 2007 10:44
haha...jo lite kallt är det ju! Speciellt här uppe "norr-om", eller?? :D
Jamen jag har ju ALLTID velat över vad jag vill ha för nåt i burken. SA, CA, Asien, VA, Viktoria....osv,mm.:)
Men som sagt, silverfirrar är ju gratis. Då behöver man ju inte få dåligt samvete om man spolar ner dom heller!!:D
#4 - 29 januari 2007 11:46
Välkommen till världen för dom förkylda stackarna som inte orkar nåt alls... :D

CA? Har jag missat nåt nu? Central amerika? Eller vad? I don´t get it...[:o] [:o] [:o] [:o]
#5 - 29 januari 2007 12:10
Jodå, "You got it!":D CA= CentralAmerika
#6 - 29 januari 2007 12:11
Jag håller med Maria :) Tetror och corysar och härligt växtkar kanske ;) åsså går det ju att kombinera med västafrikaner ju :D i alla fall dom som inte knaprar väster :p
Krya på dig!!

Annons