Oy, alla spioner!!:)
Är sugen på att starta upp nåt nytt i karet. Malawisarna leker ju lite för mycket för att det ska vara roligt.[:o] Vet inte riktigt vad jag ska köra, men jag har under en tid varit sugen på att starta upp ett CA-kar. Tyvärr har jag bara ett 310-liters, skulle nog vilja ha åtminstone ett 540 innan man börjar med dylikt. Har ju, tack vare Micke Persson, fått upp ögonen på allvar för Väst-afrikaner. Nåja, har som vanligt ingen brådska. Det visar sig vad framtiden har på lut!:)
Är inne på min tredje förkylningsdag med feber och snuva på schemat. Börjar bli rätt less faktiskt. Och frun har ingen förståelse what so ever när jag säger: "Ni tjejer vet inte hur det känns när en kille är riktigt förkyld"! :rolleyes:
Förresten, måste ju berätta: Jag fick ett efterlängtat samtal från Schenker, Dell-datorn ska levereras ikväll mellan 17-21!!!![:-59][:-76] Så om jag inte är har varit uppkopplad på Zoopet imorgon så beror det på.... tja, kalla det: tekniska omständigheter!!;) [:o]
Ska bli sååååå härligt att kunna ha mer än tre fönster uppe utan att datan hänger sig!!![:o]
Snipp, snapp på er!