Eller varför inte kolla ibland annonserna och slå till på ett begagnat ?
Tack för svar,
Jo, jag har sökt en hel del, men inte hittat nå än, såg ett gammalt eheim 2217 på tradera, men de var en spricka i det, tror den låg på 205kr just nu, frakten blir nog ca, 150-200kr, så är inte säker på om jag vill lägga ner 500kr på en pump som kanske inte funkar som den ska. Om jag hittar ett super bra köp nå som är nästan nytt så, eller väldigt bra skick så tar ja ju de, men så länge så lutar det åt nå nytt :)
Fast nu såg jag att dte körde ihop sig för ett 500-600 liters kar.
Blir nog svårt med ett nytt för 1500 kronor då.
Tack för svar,
Ah, så det blir svårt, undra om man kan ta en på avbetalning på någon sida, vet inte riktigt hur det funkar än men är det inte antal liter filter volym man har som är viktigast, som om man har en filter volym på 7L är det bättre än ett på 6L. eheim 2217 classic har jag läst ska ta 600L men jag frågar proffsen för att jag inte vet he he.
Det är ju inte säkert att akvariet jag köper kommer vara 600L I frammtiden, jag kommer köpa det jag får tag på så de kan vara 400L också :)
ska du skaffa ett 500-600L så funkar det ju inte med nått förutom SunSun-filtret.
Jag har en TetraTec EX 1200 till mitt 350L o är mycket nöjd med det.
Tack för svar,
Ah, men vet du nå om Sunsun filter, är de bra, har du hört nå om de är nå att ha. Jag har sökt efter reviews men inte hittat något, jag gillar faktiskt tetratec pumpen dock, men vet inte hur jag ska göra, antar att jag kan skaffa en till pump i frammtiden ifall jag inte hittar nå.