"Sköldpaddor"

#1 - 6 mars 2007 17:53
Heej! :) [FONT=Comic Sans MS]Jag bara undrar... Min bror ska ha sköldpaddor när vi har lämnat hans 2 tiger fiskar till någon djuraffär! :) så jag skulle gärna vilja ha råd om hur inredningen kommer se ut och gärna att någon skikar en bild på sina sköld paddor och i deras klimat! :) :D skulle bli jätte glad för råd och bilder! ;) :) [/FONT]
#2 - 7 mars 2007 12:29
Amanda321 skrev:
Heej! :) [FONT=Comic Sans MS]Jag bara undrar... Min bror ska ha sköldpaddor när vi har lämnat hans 2 tiger fiskar till någon djuraffär! :) så jag skulle gärna vilja ha råd om hur inredningen kommer se ut och gärna att någon skikar en bild på sina sköld paddor och i deras klimat! :) :D skulle bli jätte glad för råd och bilder! ;) :) [/FONT]

:) Har inrett mitt akvarium med grus, stenar, växter, fiskar och en landdel...nu fattas bara huvudingrediensen, ett par sköldpaddor!! Ska väl hämta dem i helgen kanske! Tänkte att fiskarna ska få lära sig akvariet utantill så de får en chans att komma undan sköldisarna.
#3 - 8 mars 2007 21:00
okej.. ska kanske ha guldfisk i stället! ;) är ju ett 350 L ellr 300 L kar! :p
#4 - 9 mars 2007 07:49
Men då blir de nog glada om de får mycket plats...och några fiskar kan de ju få ha som sällskap :-)
#5 - 9 mars 2007 13:47
okej! :) mn äter dom inte upp dom då?

Annons