Hej!! När man söker efter fiskar/växter på zoopet.com så finns de alltid såna som skrivit om fisken längre ner på sidan, hur gör man det?? Ibland finns det en knapp som man kan klicka på, ibland inte, nästan alltid inte...[:-117] Hur ska man göra??
[QUOTE=Maria - Sjöjungfru][font=Comic Sans MS][color=red]Tills dess ligger den kvar på "gamla" zoopet.[/color][/font][/QUOTE]
Nej, funktionen att göra kommentarer är av praktiska skäl avstängd som Guy skriver. Startar igen när den nya sidan kommer igång.
[QUOTE=Kjell Fohrman]Nej, funktionen att göra kommentarer är av praktiska skäl avstängd som Guy skriver. Startar igen när den nya sidan kommer igång.[/QUOTE]
[font=Comic Sans MS][color=red]OK! Trodde det var själva artbeskrivningen som efterfrågades, den ligger väl fortfarande kvar?:) [/color][/font]
[QUOTE=Maria - Sjöjungfru][font=Comic Sans MS][color=red]OK! Trodde det var själva artbeskrivningen som efterfrågades, den ligger väl fortfarande kvar?:) [/color][/font][/QUOTE]
Jodå den ligger kvar, men det var ju som sagt inte om det frågan handlade (antar jag).
[QUOTE=Kjell Fohrman]Jodå den ligger kvar, men det var ju som sagt inte om det frågan handlade (antar jag).[/QUOTE]
[font=Comic Sans MS][color=red]Nej, du har säkert rätt!! Det var bara jag som lästre slarvigt. :) [/color][/font]
[QUOTE=Sissi]Okey... men varför kan man skriva om en del då??[:-174][/QUOTE]
[font=Comic Sans MS][color=red]OK! Vilka artbeskrivningar är det man kan skriva om?? [/color][/font]
[QUOTE=Mattias Andersson]
Verker som att det gäller kommentarerna vid artbeskrivningarna.... eller e jag fel ute???
[/QUOTE]
[QUOTE=Sissi]Nee Mattias har rätt!![/QUOTE]
[font=Comic Sans MS][color=red][font=Comic Sans MS][color=red]Dom artbeskrivningar som finns ligger kvar på det "gamla" zoopet. (Skall flyttas över 1/2) [/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Här finns än så länge "bara" bildarkiv. Medlemmars och Zoopets. (Här finns inga artbeskrivningar ännu.)[/color][/font]
[/color][/font][font=Comic Sans MS][color=red]Jag förstår fortfarande inte riktigt vad du menar?[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]:confused:[/color][/font]