Skulle du våga:
1. Bli täckt av bin, så man får en Bi-kostym
2. Ha en skorpion i munnen (och sen tejpa igen munnen med silver tejp)
3. Eller simma i ett akvarium med elektrisk ålar
Man måste välja en av dessa tre.
Narii skrev:Aldrig skorpion, fatta o bli biten i munnen fifan. En stöt är ingenting.. Har fått många sånna..
rödtoppen skrev:Kanske skorpionen - har för mig att ju större klor de har ju mindre gifiga är de (och tvärtom)
garjzla skrev:Stämmer, men själva sticket från en skorpion gör i vilket fall som helst väldigt ont, och sticket från en kejsarskorpion kan kräva att man får uppsöka läkare för att få morfin mot smärtan.
Nubi skrev:Det som ingen har tänkt på när det gäller skorpionen är att de har KLOR! och de nyper en rejält! De nyper innan de sticker en.
Nubi skrev:
Man måste välja en av dessa tre.
Jina skrev:Jag är en rebell och väljer.. *tamtadadam* inget! :p
flygrc skrev:Elålen med 1 amp, det är ju dödligt. Man räknar att gränsen för vad hjärtat tål är 0,08 amp ...
Kjell Fohrman skrev:Nja, dödlig är den väl inte direk. Jag hade en gång en rätt stor elål (60 cm) i min affär och en dag bestämde jag mig för att testa. Jag stack blixtsnabbt ner handen i akvariet och tog i den - jag höll inte kvar så länge om man säger så[:o]
"Kyssen" man fick var väl ungefär samma som man får när man skär av en elsladd där elen fortfarande är på - vilket väl de flesta (åtminstone såna som gilla DIY) har gjort någon gång.
Man "hoppar, flyger" någon meter bakåt och arnmen domnar bort lite.
Inget att rekommendera, men inte dödligt om man inte har dåligt hjärta.
Kjell Fohrman skrev:Nja, dödlig är den väl inte direk. Jag hade en gång en rätt stor elål (60 cm) i min affär och en dag bestämde jag mig för att testa. Jag stack blixtsnabbt ner handen i akvariet och tog i den - jag höll inte kvar så länge om man säger så[:o]
"Kyssen" man fick var väl ungefär samma som man får när man skär av en elsladd där elen fortfarande är på - vilket väl de flesta (åtminstone såna som gilla DIY) har gjort någon gång.
Man "hoppar, flyger" någon meter bakåt och arnmen domnar bort lite.
Inget att rekommendera, men inte dödligt om man inte har dåligt hjärta.
Nubi skrev:Yes, yes mkt riktigt.
Men skulle du välja elpistol eller rutten ägg ;)
Marnat skrev:Pepparspray har jag av misstag testat, men skulle verkligen vilja prova en elpistol, hört att det inte ska göra så ont utan mer att man bara försvinner in i dimma sjukt fort.
karrokaja skrev:jobbit att bli skjuten med elpistol när man har massa bin på sej... dom lär ju bli riktigt arga av kyssen och då är är du stucken som ett durkslag.. och sen en till kyss på de.. nää!
danne0301 skrev:Ni e ju fan inte kloka :p
How about..
Få en skorpion i munnen, bli täckt av bin, detta medan man är stående på en planka och blir nersprejad och elskjuten, så att man krampar ihop och ramlar ner i en pöl med ålar?
[:-29]
Nubi skrev:Det var ju inte ens fler alternativ...bara ett...
Jag skulle kunna tänka mig kejsarskorpion i munnen och täckt med bin, men inte att bli nerprejad och skjuten. då dör man ju :p
Nubi skrev:vad skulle du välja
Alt. 1 Att vakna upp spritt språngande naken mitt i centrum (med massa folk som tittar på dig)
Eller
Alt. 2 Vakna upp mitt under en familjemiddag (svärföräldrarna är med) och inse att du inte har kalsonger eller byxor på dig och du ska hålla ett tal inför familjen