Skum

#1 - 23 juni 2006 07:34
[FONT=Arial Narrow][COLOR=purple]Hej, jag köpte min kampfisk (hane) igår och imorse när jag skulle tända lampan och mata den så upptäckte jag att det låg som ett vitt lager med skum på ytan, frågade min brorsa vad det kunde vara, han sa att han trodde att det kunde vara skumbo, men vi vet inte säkert! Är det någon som vet vad detta kan vara för nåt? Och varför lägger dem ut vitt skum på ytan?[/COLOR][/FONT]
[COLOR=#800080][/COLOR]
[COLOR=#800080]/Sara "Kundvagnen" [:-128] [/COLOR]
#2 - 23 juni 2006 07:53
Skumbo byggande kampfiskar bygger skumbon, där av det vita skummet på ytan ;) Såvida det inte är skum från en pump
#3 - 25 juni 2006 19:57
[quote=glimten]Skumbo byggande kampfiskar bygger skumbon, där av det vita skummet på ytan ;) Såvida det inte är skum från en pump[/quote]

Tack för svaret! Näe, jag har ingen pump så det måste ju vara skumbo min kampfisk byggt.

/Sara "Kundvagnen" [:-128]
#4 - 25 juni 2006 19:58
[quote=glimten]Skumbo byggande kampfiskar bygger skumbon, där av det vita skummet på ytan ;) Såvida det inte är skum från en pump[/quote]

[FONT=Arial Narrow][COLOR=purple]Tack för svaret! Näe, jag har ingen pump så det är ju ett skumbo min kampfisk byggt isf.[/COLOR][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][COLOR=#800080][/COLOR][/FONT]
[FONT=Arial Narrow][COLOR=#800080]/Sara "Kundvagnen" [:-128] [/COLOR][/FONT]

Annons