Slösa-helg.

#1 - 22 januari 2007 17:36
Hallå på er, alla dagboks-spioner!:)
Har lyxat till det lite och köpte mig i Fredags en Boxer, det var ju bara fin-fotboll på Canal+ hela helgen ju!;)
Fick ännu ett "freudianskt tokspel" på min gamla häck till dator![:-115] *[SIZE=1].....den jävelns livsuppgift har ändå bara varit att jäklas med mig i ett par år nu!!!![/SIZE][:-47] *

Resultatet? Jodå, när det röda i blicken lagt sig, och jag kunde tänka klart igen så hade jag visst hippsan-hoppsan beställt en ny dator på nätet![:-10] Ooops, tänk så det kan gå!!;) Ska bli så gôtt att hiva det gamla skit-skrället i komposten....eller var man nu kastar den![:-116]

Fiskarna lever och frodas. Det blir av någon anledning sakta men säkert fler av dom? Undrar om alla malawis är så?:rolleyes: Har lyckats jaga fram både likoma-honor och guldancistrus-hanne från baksidan av bakgrunden. Så helt plötsligt så stryker det inte omkring nån firre där bakom! Det känns lite ovant!!:D

Blipp-blopp!!

[SIZE=1](Detta dagboksinlägg tillägnar jag "hon-söder-om";) )[/SIZE]
#2 - 22 januari 2007 19:31
oj, oj tänk vad lätt det är att beställa grejer över nätet ;)
#3 - 22 januari 2007 19:54
Verkligen!! Kan knappt vänta tills man kan beställa mjölk och bröd på nätet, med fri frakt och 2 timmars leveranstid!!! :D
#4 - 22 januari 2007 22:19
Tack för dedikationen :rolleyes: Ärtans va gott det är att spendera i januari på nåt vis?? Bara just i januari!! Hela månade springer man å vänder ut å in i byxfickorna efter en bortglömd liten peng för att kunna handa lite utöver livets nödtorft. Åsså plötsligt är den bara där: Möjligheten - Januarilönen!! :D
#5 - 23 januari 2007 11:31
Tankarna glider osökt in på Ugglas "Kung i baren"! Den känns så aktuell på nåt vis!!;)

Annons