Snart semester!!!

#1 - 12 december 2006 19:19
Har tagit en sk. "ligga-i-soffan-och-titta-på-firrarna-när-jag-inte-tar-det-lugnt"-ledigt i mellandagarna. Sköööönt!![:-88] Eeh, ja det ska ju såklart även åkas pulka i den "meterdjupa snön":rolleyes:. Visst. Förmodligen. Det blir nog ingenting av med det verkar det som.[:-56] Meeen, då kanske man isstället kan återgå till "ligga-i-soffan.."!![:-94]

Det enda som jag kan tänka mig som kommer att störa min rast och vila är MELLANDAGSREAN!!![:-48] Med andra ord: Slå följe med hustrun som väsk/pås-bärare![:-118]
Äh, det ska nog lösa sig, jag kör med samma teknik som jag brukar göra när det är rea-dax: "Köp du vad du vill, så köper jag det jag vill. Jag går förresten in på Elgiganten och kollar på den nya 50"-plasman medan du är på KappAhl. See Ya!!":D

Ha en God Jul[:-121] och ett Gott Nytt År[:-36] [:-76] på Er, era....era...dagboksspioner!!;)
#2 - 12 december 2006 19:51
Ha ha.... dagboksspion.... jo, jag tar väl till mig då. Det var ju inget skällsord eftersom det kom ifrån mannen-norr-om-Karlstad :D. Ha en underbar jul och ett härligt gott nytt å allt det där!!! ::D Höres och synes säkert på nätet!!
#3 - 13 december 2006 12:45
haha, jag vill också ligga på soffan o ta det lugnt! :D

God jul och Gott nytt år på dig själv!!!
#4 - 13 december 2006 15:41
"Dagboksspion" ett skällsord? Icke då, jag är ju själv en sån ju!!! :D
Och ja, förmodligen ser vi varandras nick på nätet fler gånger i år!!! ;)

Annons