Finns det inga roliga fiskmänniskor som bor typ Strängnäs, E-tuna, V-ås??
Tycker alla bor i Stockholm , Karlstad, Varberg, SKÅÅNE
Finns "södermanlands-länningarna" här på zoopet:confused::confused:
erikthur skrev:Jag är i alla fall född på sjukstugan i Strängnäs för säj ett antal år sedan.
Ingen av mina kvarvarande släktingar har dock akvarievatten i blodet.
Men finns det inte en akvarieförening i Eskilstuna???
Den hemsida Zoopet visar till funkar dock inte.
Men Stockholm ligger inte långt borta heller...
erikthur skrev:Jag är i alla fall född på sjukstugan i Strängnäs för säj ett antal år sedan.
Ingen av mina kvarvarande släktingar har dock akvarievatten i blodet.
Men finns det inte en akvarieförening i Eskilstuna???
Den hemsida Zoopet visar till funkar dock inte.
Men Stockholm ligger inte långt borta heller...
Marisch skrev:Eskilstuna Akvarieförening (EAF):
http://tiere.freepage.de/cgi-bin/feets/freepage_ext/41030x030A/rewrite/strandberg/max/EAF.htm
Är dock inte medlem och har ingen aning om den är aktiv längre, alla andra länkar jag hittat dit fungerar inte.
mbouvin skrev:jag bor i e-tuna, tyvärr tycker jag att utbudet på butiker är ganska kasst...ni som bor här i trakten, var köper ni era tillbehör och fisk?
ni som handlar på nätet, vilken butik är att rekommendera med bra priser och snabba leveranser?
Nubi skrev:utbudet här hemma (Strängnäs) är väl si så där, inga roliga fiskar, mest standardfiskar och de är duktiga på att ge FEL sorts information *hehee* skönt att man kan höra här på zoonet innan man går och skaffar sig saker till akvarium.
Nubi skrev:De säljer guldfiskskålar!! :mad:
Marisch skrev:Mm... jag har sett det på Djurmagazinet här. Jag köpte pansarmalar på ett annat ställe, han visste inte ens vilken sort det var. Och han är alltså bossen i den butiken. Noll koll. :mad: Sånt gör mig sur, om inte föreståndaren vet, vem ska man då fråga?
Nubi skrev:Förstår precis!
Det är som att gå in i en butik där de säljer TV aparater och fråga, om man ska ha ha en 32 " eller en 42" och ägaren tittar på en pekar på 42 " plasma! Och tanken är att man ska kunna streema från datorn till tv.n DÅ ska man INTE ha en plasma!
jenmad skrev:Och här var det en som bor i Mariefred! Det är ju inte så långt till Eskilstuna och nog tycker jag att det är värt att vänta till torsdag kväll för att kunna handla på Lustgården! ("Lusgården" vill jag utnämna till dagens roligaste felstavning :d)
Hälsningar
Jennifer
Nubi skrev:Vad gör man i M-fred???
Jina skrev:Nyinflyttad Eskilstunalit! :D
Lite surt att jag IDAG hörde talas om Lustgården :p
Nubi skrev:Finns det inga roliga fiskmänniskor som bor typ Strängnäs, E-tuna, V-ås??
Tycker alla bor i Stockholm , Karlstad, Varberg, SKÅÅNE
Finns "södermanlands-länningarna" här på zoopet:confused::confused: