Ni får ursäkta mitt förra inlägg. Min enter knapp fastnar mellan varven vilket gör det svårt för mig att ha kontroll över vad som skickas.

Nåja, åter till inlägget:
Nu får man väl nästan säga att man kan summera den första delen av sommaren åtminstoende. Får börja med att be om ursäkt för mitt klena bloggande men det har inte riktigt hunnits med på senaste tiden.

Somamren har hittils bjudit på många trevliga "överaskinigar" bland annat har jag och sambon skaffat två kattflickor och fixat till balkongen.

De små flickorna heter Melody och Belle och är hittade i kivik och omhändertagna av KKS så man får väl passa på och tacka dem nu när man får chansen.

Har ju jobbat i princip hela sommaren men mellan 15 augusti och 3 september ska jag vara ledig och det känns alldeles förträffligt. Vi ska även upp och segla med sambons föräldrar i helgen (finns det något bättre än att bara komma bort ett tag?).

Vad det gäller akvariefronten så har jag i princip avecklat alla karen förutom 720L akvariet. Detta känns bra då jag kan lägga all min akvarievilja i samma balja. Får väl även medge att det lutar mer och mer åt att i höst införskaffa någon typ av saltvattens hink men vi får se vad ekonomin och den rådande platsbristen ser ut då.

Ville avsluta med lite bilder på de nya katterna samt före och efter bilder på balkongen(om jag kan få detta att funka) :