Här kommer ett tips för er som är intresserade av räkor!!!!
Allas vår Sonja kommer till Bollmoraakvarieklubbs månadsmöte torsdagen den 3:e maj. Se länk:
http://www.bollmoraakvarieklubb.org/program.htm
Kul om många kommer!!!
evus skrev:Här kommer ett tips för er som är intresserade av räkor!!!!
Allas vår Sonja kommer till Bollmoraakvarieklubbs månadsmöte torsdagen den 3:e maj. Se länk:
http://www.bollmoraakvarieklubb.org/program.htm
Kul om många kommer!!!
Sonja skrev:Jo jag har förstått att dom är väldigt trevliga i Bollmora. Pratade med Ola i telefon och han var inte svårpratad precis ;)
Jag har redan haft "premiär" i Uppsala och överlevde det ;) Där var dom intresserade och trevliga, frågade en massa mm. Men jag kände mig så stel och tillgjord hela tiden.
Fast jag vill ju att folk ska få upp ögonen för räkor och få dom att må så bra som möjligt :D
Vad kul att du kommer dit, då är det någon där som jag känner i alla fall :)
Sonja skrev:Jo jag har förstått att dom är väldigt trevliga i Bollmora. Pratade med Ola i telefon och han var inte svårpratad precis ;)
Jag har redan haft "premiär" i Uppsala och överlevde det ;) Där var dom intresserade och trevliga, frågade en massa mm. Men jag kände mig så stel och tillgjord hela tiden.
Fast jag vill ju att folk ska få upp ögonen för räkor och få dom att må så bra som möjligt :D
Vad kul att du kommer dit, då är det någon där som jag känner i alla fall :)
Kjell Fohrman skrev:Det låter väldigt intressant - synd att det är så långt bort:p
Ola Åhlander skrev:Det enda som oroar mig med Sonjas föredrag, är att man kommer bli så tagen av hennes suveräna bilder att man missar att höra vad hon säger...
/Ola
rödtoppen skrev:finns det ingen som har en dv-kamera som kan filma föredraget (och sen länka det till zoopet)[:o]
polysperma skrev:undrar samma lika:)
Guy Palm skrev:Jag tvivlar på att det ens är tillåtet
polysperma skrev:hade vart suveränt om vi som bor väldigt långt borta oxå kunde ta del av det:)
tror att sonja är kung på att hålla föredrag *fjäskar*:D
pocketjoe skrev:måste man va medlem i akvarieklubben för o få komma? eller kan vem som helst kila förbi o lyssna?
Sonja skrev:Nej du, jag är så nervös så jag inte vet vad jag pratar om :)
Sonja skrev:
Per/Haninge, då har du små räklingar om tre veckor ;)
Per/Haninge skrev:Japp, nu har jag 10mm "stora" räkbebisar.
Jag vet att det inte är något speciellt men gud så söta dom är :D
Alltid kul när det "funkar" oavsett vad det är.