Gaffel skrev:(jupp, jag är absolut rätt person att förorda dylikt)
Gaffel skrev:Nu tycker jag att du får skärpa till dig Xenon, (jupp, jag är absolut rätt person att förorda dylikt) att skapa en tråd enkom för detta ändamål är bara taskigt och fel, och du Simon.H, gör mig en tjänst och sluta trimma Xenon och tänk igenom det du vill skriva innan du sätter det på pränt.
eriahl skrev:Vem vet vad som är sant? Jag kanske eg bor i Malmö och är en pigg liten dam på 98år.
Nina82 skrev:Jag tror den det syftas på (inte du 3_Guppy) har mycket att säga och har många tankar men inte riktigt får till det med ord.
Många gånger skrivs halva meningar och småtankar som egentligen borde ha utvecklats lite. Vi vill absolut inte att denna person slutar skriva inlägg men kanske utvecklar sina inlägg så att alla förstår och läser genom sitt inlägg både en och två gånger innan det skickas (det gör iaf jag alltid).
Även att läsa igenom tråden och inte bara "hoppa in" utan att verkligen ha nåt att komma med.
Alla ska vara välkomna här på Zoopet tycker jag och ingen ska behöva känna sig kränkt. Rätta mig om jag har fel men detta forumet är väl till för alla, gamla som unga. Och då får vi ta väl hand om de yngre utan att vara direkt spydiga.
Såja, då har jag fått sagt mitt då. Tack :)
Nina82 skrev:Jag tror den det syftas på (inte du 3_Guppy) har mycket att säga och har många tankar men inte riktigt får till det med ord.
Många gånger skrivs halva meningar och småtankar som egentligen borde ha utvecklats lite. Vi vill absolut inte att denna person slutar skriva inlägg men kanske utvecklar sina inlägg så att alla förstår och läser genom sitt inlägg både en och två gånger innan det skickas (det gör iaf jag alltid).
Även att läsa igenom tråden och inte bara "hoppa in" utan att verkligen ha nåt att komma med.
Alla ska vara välkomna här på Zoopet tycker jag och ingen ska behöva känna sig kränkt. Rätta mig om jag har fel men detta forumet är väl till för alla, gamla som unga. Och då får vi ta väl hand om de yngre utan att vara direkt spydiga.
Såja, då har jag fått sagt mitt då. Tack :)
Olof Loklint skrev:- Så skall det vara! Mer kärlek och mindre krig!
Olof Loklint skrev:- Så skall det vara! Mer kärlek och mindre krig!
Patrik Steen skrev:Jag som inte vet vad en Spammare är för nåt?????kan nån upplysa mig tack:)har inte haft dator så länge[:o]
OK:)ansjo skrev:Inlägg som inte har något med saken att göra, som tex detta: http://zoopet.com/forum/showpost.php?p=1155659&postcount=5 i en tråd som handlar om hur många watt en pump tar.
Gaffel skrev:Har varken tid eller lust att läsa alla dina inlägg, det räcker med den här..
http://www.zoopet.com/forum/showpost.php?p=1138845&postcount=109
XenOn skrev:Ja men då kanske du inte förstått att den tråden handlade om roliga historier. Om man tycker en rolig historia är "rolig" får man väl skratta och kommentera den ellerhur? Om du tyckte det var spamm kan du ju kommentera alla andra inlägg som skrattar typ som "haha" "nice one".
Tetrax^ skrev:Apropå ingenting (eller kanske ändå)
Inläggsräknaren kan med fördel tas bort så blir man i alla fall kvitt problemet med "posthoror" - om det nu finns något sådant vill säga. Vad, förutom att förlänga sin e-penis, är den till för? :/