visst, jag gillar chihuahuor, nästintill är förälskade i dom, men problemet med dom, är att dom inte tänker som en liten hund, utan som en stor hund, eller ja. den är så "mopsig". om ni förstår mig rätt, vilket inte många gör, p.g.a. min otydlighet.
dom beteer sig inte som om dom vore så små, som dom är. utan mer som en grand danois. fasst, en grand danois, i varje fall dom som jag träffat på, har varit himla mesiga. ÄHHHH! JAG SKITER I DE HÄR. de går ju inte ens att förklara hur dvärghundar är. dom beteer sig som om dom vore enorma bjässar.
därför tycker jag attchihuahuor s borde tillhöra personer som är små, men har attityd. en hund borde representera en själv. som en afghanhund i mitt fall, lång smal och långhårig, som är ett helvete att få det som jag vill. hået alltså.
i mitt fall, så vill jag inte ha en hund "som går hem" hos andra, utan en som går hem hos mig, vilket är en hund som kan se ut hur som helst, och jag har ingen vidare bra kunskap om vinthundar överhuvudtaget, eller hundar i allmänhet. men just afghanen tilltalar mig mest. som chihuahuan gör hos innefolket i city. men hur lägger man märke till en chihuahua? men måste ju ha den som hatt, om någon inte ska trampa på den mitt i rusnings tid.