STORAUKTION för tredjegången..

#1 - 25 april 2008 07:20
Hejsan alla Zoopet:are
Jag tänkte meddela om VAAF´s storauktion som kommer att gå av stapeln den 27september i Västerås.

Mer info kommer direkt efter styrelsemötet vi har och inom ett par veckor på www.vaaf.se.
MVH
Johan Lidman (Ordf i VAAF).
#2 - 26 april 2008 16:14
Hej Johan, måste beklaga ert val av datum. Det kolliderar med Storauktionen i Bollmora. Tyvärr samma dag. Hoppas att ni kan flytta er, våra lokaler är redan bokade.
Jag vill ju komma på eran auktion också.
Bilagor:
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 26 april 2008 16:59
Hej Johan, måste beklaga ert val av datum. Det kolliderar med Storauktionen i Bollmora. Tyvärr samma dag. Hoppas att ni kan flytta er, våra lokaler är redan bokade.

Sorry - Västerås var först med att anmäla detta datum till "Utställningar och möten" så de skall självklart ha företräde;)

Fast allvarligt skämtat, visst vore det smart av föreningarna att lägga in sina större evenemang i kalendern här så snart de bestämt sig - allt för att undvika kollisioner.
#4 - 26 april 2008 20:08
Slutet på september brukar Bollmoras Storauktion ligga, men naturligtvis skulle kanske infot finnas ute lite tidgare på Forumen. Tyckte i min enfald att det inte var så brådskande. Men jag väntar ett tag med att lägga ut datumet för Vårauktionen 2009, som jag har varit tvungen att boka lokal för redan nu. Men du får väl datumet innan sommaren är över.
Nu brukar Västerås komma till Bollmora och vice versa. Det vore olyckligt om vi kolliderar för jag tror att Västeråsarna precis som vi i Stockholm gärna vill vara med dom båda fantastiska upplevelserna.
#5 - 5 maj 2008 21:44

Då vi redan har gått ut till alla med datum och även sarf auktuellt så känna att det för sent att ändra på detta. Går det inte för er att ändra datum för eran auktion??, det brukar gå att boka om lokalen då det är så långt i förväg.

Vi gick ut och kolla runt för att inte detta datum skulle krocka och ingen hade bokat upp någon auktion.

MVH
Johan Lidman
#6 - 7 maj 2008 19:54
Tyvärr bokas våra datum ett år i förväg, för kommunen kräver det. Våra lokaler är redan bokade till sommaren 2009. Månadsmöten och auktioner.
Normalt brukar vi gå ut efter sommaren med våra aviseringar, men i detta fallet blev vi tvungna att gå ut tidigare med info.
Bollmoras storauktion brukar ligga sista helgen i september och vårauktionen i slutet av februari. Så har det varit de senaste 10-tal åren.

Akvariehälsningar
Lasse Omfors
#7 - 7 maj 2008 20:01
Mindre konkurrens om fisken ^^

//C
#8 - 7 maj 2008 21:03
Mindre konkurrens om fisken ^^

//C

Haha du ser fördelarna i detta ;) so do i !

Annons