Grothras skrev:Ja det är du helt klart och det hade varit fint om du någon gång skrev några genomtänka inlägg och inte bara helt meningslösa saker.
vargunge skrev:denna tråden skulle inte bli någon jävla tråd där man jäklas med någon jag kanske skriver många inlägg men många fula ord kan jag också ska du veta du vill ej höra din jäv.la ......
Guy Palm skrev:Läs forumsreglerna
7/ Vårdat språk.
Ett vårdat språk ökar chansen till att få svar. Inlägg som innehåller svordomar, könsförnedrande och rasistiska uttryck etc. kommer omedelbart att plockas bort och de som använder ett sådant språk riskerar att bli avstängda från forumet.
vem är största spamern här på forumet, jag röstar på mig själv!
denna tråden skulle inte bli någon jävla tråd där man jäklas med någon jag kanske skriver många inlägg men många fula ord kan jag också ska du veta du vill ej höra din jäv.la ......
vargunge skrev:jag är 11 år gamal skrev i profilen att jag var 30 för 11 brukar inte få någon vidare respect tillexempel nu.
hur bevisarm man att man är 11!
Kjell Fohrman skrev:Vad klagar du på - alla håller ju med dig i ditt första inlägg;)
Som man ropar i skogen får man svar:d
OBS: Läs Guy Palms inlägg ovan
Mumin skrev:Vem tror att det här inlägget är skrivet av en 11-åring. Snarare en vuxen som vill att andra ska tro att han är 11.
Så jag föreslår att vi slutar mata trollet,
http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=133683&page=2
Lasse skrev:Vi som är seriösa (i alla fall lite) uppskattar inte på något sätt dina trådförstörande inlägg. De flesta (inklusiva mig) har låtit dina provokationer vara för att inte förstöra några trådar. Men när du startar en egen tråd så får du tåla lite smällar. Gör du inte det så kan du bara lämna - jag sörjer inte. Sluta med tramset om att du är 11 år och om du skall göra några mer inlägg så bör de handla om akvarier - har du ens ett?
MVH Lasse
vargunge skrev:tetta är en del av forumet som heter Off topic det är meningen att man ska snacka inte akvrie grejer!
Nja man kan faktiskt ha fel i detta svar som du ger Mumin:D:Dangående stavningen men i detta fallet så kan du faktiskt ha rätt eftersom det är så"fel på fel ställen"och sen har man själv barn i den åldern så man har lite hum hur dem stavar sen får man inte glömma att barn är barn och är olika jämtimot andra barn.Sen kan dem faktiskt dra igång nåt sånt här för att få lite uppmärksammhet av andra och det har personen lyckas med då alla skriver in svar.Mumin skrev:Har man jobbat i skola, så vet man rätt bra hur 11-åringar stavar, när de stavar fel, och du lyckas inte särskilt väl med ditt tramsstavande.
vargunge skrev:det är sjukt hur lätt man kan lura folk på internet jag är ingen läskig typ jag bara varnar er!