Stort TACK till Kjell och Christian

#1 - 22 februari 2007 08:08
Nu när fakturan för min tredje gold medlemskaps avgift precis dykt upp och jag bestämt mig för att vara med ytterligare ett år så skulle jag vilja ta tillfället i akt och ge Kjell och Christian ett STORT TACK! för ert arbete och engagemang kring Zoopet.

Jag vet inte hur ofta ni verkligen får höra att vi verkligen uppskattar allt ni gör, så jag vill ta tillfället i akt och passa på att tacka för att ni valde att driva Zoopet vidare och utveckla det som ni gjort.

Utvecklingen är på vissa fronter verkligen fantastisk.

1.
Ta som ett exempel utvecklingen kring akvarie/fisk foton som medlemsbilderna och fototävlingen resulterat i. I de första fototävlingen så fanns det några riktigt bra bilder medan många var mindre bra. Idag är det nästan enbart riktigt bra bilder som överhuvudtaget kvalificerar sig så de får bara med, och ändå har antalet bilder som får vara med nästan fördubblats.

2.
Utökningen av artregistret gillar jag också skarpt, man vet att fixar man bara fram ett bra bra foto på en fisk så kommer det att dyka upp en artbeskrivning på den inom en snar framtid.

3.
Akvarie registret gillar jag också skarpt. Här har vi ett register på en massa olika akvarium med bra foton, där man kan få ideer på möblering och man kan dessutom se vilka fiskar som verkar kunna samsas i samma akvarium. Att det dessutom finns en koppling till artregistret är även det ett stort plus.

4.
En massa annat som:
- Moderniseringen av diskussionsforumet
- Reportage och artiklar
- Annonsbörs
- Annat som jag inte kommer ihåg just nu

Så än en gång, ett STORT TACK för er insats och jag hoppas verkligen att ni fortsätter driva Zoopet framåt på detta sätt en lång tid framöver.
#2 - 22 februari 2007 08:14
:) Vill bara hålla med Erland, betalar glatt för mitt tredje år
#3 - 22 februari 2007 12:31
Instämmer absolut med föregående skribenter, bra jobbat.....

tackar också alla andra som delar med sig av stor kunskap o tips o trix o humor.....

Ha det bäst!
admin
Christian Alfredsson
#4 - 22 februari 2007 17:25
Tack. Jag tar definitivt åt mig när jag får höra sådana ord. Alltid roligt att bli uppskattad.
#5 - 23 februari 2007 06:10
Håller med.
Och Stora Zoopet träffarna är supper skoj.
#6 - 23 februari 2007 13:35
Jag har inte haft så kul på nätet på länge - som sedan jag hittade hit.
Så det är bara att instämma i kören :)
#7 - 24 februari 2007 01:11
admin skrev:
Tack. Jag tar definitivt åt mig när jag får höra sådana ord. Alltid roligt att bli uppskattad.

Ja, du verkar göra ett bra jobb, sällan (aldrig) datorproblem med Zoopet.
#8 - 24 februari 2007 09:26
Jag stämmer in i lovsången, Zoopet är en imponerande faktabank.
#9 - 24 februari 2007 09:42
jag håller med....zoopet är n skitbra sida och hämta fakta om....och det bästa med den här sidan är att alla hjälper alla med att svara på frågorna på problemen som folk skriver om....alltså ZOOPET ÄGER!!!!!!!:D :D :D :D :D
#10 - 24 februari 2007 09:56
Här är en till ivrig anhängare, Zoopet är mitt hem på nätet! :D
#11 - 24 februari 2007 13:53
Vill också tacka både Kjell och Christian för att dom driver zoopet. Det är också mitt hem på nätet och det är här jag har min familj nummer 2 som är helt underbar- nämligen alla ni;)
#12 - 24 februari 2007 16:07
Jag är evigt tacksam till att zoopet finns så man kan få hjälp med att lära sig mer om akvariefiskar! :D
#13 - 25 februari 2007 17:41
Guy Palm skrev:
:) Vill bara hålla med Erland, betalar glatt för mitt tredje år

Instämmer till fullo.
#14 - 3 mars 2007 11:04
Och nu har jag betalat för mit 2:a år, och som sagt denna sida är väl den som jag besökt allra mest sedan jag blev medlem. Härligt folk vi har här.
#15 - 18 mars 2007 08:20
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Instämmer i all lovsång och tycker Kjell och Christian gör ett fantastiskt bra jobb! Jag är övertygad om att alla våra akvarier med invånare skickar ett varmt tack med. När de bad mig förlänga guldmedlemsskapet ett år till var det självklart att så skulle göras. Trådar som denna borde få mer plats än de "gnälliga" trådarna. Tack till Erland som prickade in precis allt som blivit bättre med![/COLOR][/FONT]
#16 - 18 mars 2007 09:25
Håller helt med alla tidigare inlägg, Zoopet är verkligen en guldgruva
nackdelen är väl att den är lite beroendeframkallande, men det får man väl leva med :)

Läcker huvudbonad Lenmar, är det vårens stora "måste ha" för alla modemetvetna kvinnor du visar ? :)
#17 - 18 mars 2007 09:26
Vad skulle man annars göra 10 timmar av sin dag om inte Zoopet fanns så jag bugar och tackar för detta forum.
#18 - 18 mars 2007 10:03
albjohn skrev:

Läcker huvudbonad Lenmar, är det vårens stora "måste ha" för alla modemetvetna kvinnor du visar ? :)

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Fotot är från en zoopetträff hos Kaj för två år sedan men huvudbonaden håller än. Den är himla bra mot rynkor, de dras liksom uppåt istället för att bli gravitationspåverkade!:p
[/COLOR][/FONT]
#19 - 18 mars 2007 10:05
Det var ett bra tips, en sån måste jag skaffa :)

Annons