Tack!

#1 - 14 maj 2009 13:20
Jag vill bara framföra ett tack generellt till det här forumet.

Jag skaffade mig en så kallad guldfiskskål för ett tag sedan och gick till min lokala djuraffär och frågade vad jag kunde ha där i. Svaret blev slöjskärtar så jag köpte två såna. När dem var istallerade i sin lilla skål så började jag söka lite på internet om arten och hamnade på detta forumet och efter en stunds läsande så insåg jag att det var helt fel att ha fisk i skål över huvud taget! Nästa dag for jag i väg och införskaffade ett nytt 120 liters akvarium där mina slöjisar nu bor och trivs tillsammans med två malar. Man ser att fiskarna är mycket gladare!

Så tack från mig och mina slöjisar! :)
#2 - 15 maj 2009 08:11
Vilken solskenshistoria! :D
#3 - 15 maj 2009 08:16
Välkommen till forumet, hoppas att du kommer att trivas lika bra i framtiden. Lycka till med dina slöjstjärtar, :)
#4 - 15 maj 2009 09:01
Det blev likdant för mig närjag kom hit först, kaxig som man va så "kunde!" man ta hand om ett akvarium. Men zoopets medlemmar tog ner en på jorden..... Tack och lov för fiskarna!
#5 - 31 maj 2009 11:28
Same here XD
Jabba sökte omkring lite å nu är jag efter 2 dagar här helt säker på vad jag ska ha i å hur ja ska tahand om ett=)
Tack! Tack! Å ett till tack! Å tac...okey då! TACK!
Snart till 200 Liter! Thanks for zoopet!
#6 - 31 maj 2009 11:55
Uppdate

Mina slöjsjärtar mår fortfarande bra, även om jag tror att 120 liter även det var i minsta laget. Har under tiden även tillkommit lite andra invånare, men det är en annan historia. Jag har fattat tycke för den här hobbyn nu och letar alltid efter fakta eller nya grejer och liknande. Har nu två akvarium, och håller på med spänning att planera för det nya.
#7 - 31 maj 2009 12:24
-

Same here! När ja fått mitt första akvarium blir ja gla! Sen efter ett tag så kommer ja ta plånkan å fixa ett kulfisk akvarium! All info ja needar finns på zoopet.com! Kolla in den sidan! Tackartackartackar zooooooooopet!

Annons