Tar en datapaus

#1 - 20 januari 2008 20:25
I morgon läggs jag in för operation och vet inte när jag skrivs ut igen. Så det blir en datapaus, ofrivillig sådan ;)
Jag har diskbråck i nacken så de ska ersätta en disk med titan :D Låter inte alls ont [:o]
Så vi får se om maken kommer upp med datorn i veckan om jag får spader eller om jag kan hålla mej tills jag är hemma igen. Nu har jag iaf köpt en ny bärbar, mindre än den jag redan har så sen kan jag sitta i sängen och läsa era inlägg på detta fantastiska forum :D
Det blir 6 veckor softande, jag får nämligen inte lyfta så mycket som ett kg på så lång tid. Jösses vad jag ska njuta av att slippa städa och skura och jag vet inte allt :D

Behave :D
#2 - 20 januari 2008 20:42
surinam skrev:
I morgon läggs jag in för operation och vet inte när jag skrivs ut igen. Så det blir en datapaus, ofrivillig sådan ;)

Jag har diskbråck i nacken så de ska ersätta en disk med titan :D Låter inte alls ont [:o]

Så vi får se om maken kommer upp med datorn i veckan om jag får spader eller om jag kan hålla mej tills jag är hemma igen. Nu har jag iaf köpt en ny bärbar, mindre än den jag redan har så sen kan jag sitta i sängen och läsa era inlägg på detta fantastiska forum :D

Det blir 6 veckor softande, jag får nämligen inte lyfta så mycket som ett kg på så lång tid. Jösses vad jag ska njuta av att slippa städa och skura och jag vet inte allt :D

Behave :D

Lycka till! :)
#3 - 20 januari 2008 20:49
Koksalt skrev:
Lycka till! :)

Säger detsamma, lycka till;):)
#4 - 20 januari 2008 21:05
Tack.
Undrar om de har trådlöst internet på sjukhus numera....
#5 - 20 januari 2008 21:12
surinam skrev:
Tack.

Undrar om de har trådlöst internet på sjukhus numera....

Ja, fast det brukar vara på speciella ställen då signalerna kan störa viktig medicinsk utrustning. Kanske i typ foajen, eller om det finns något större samlingsrum.

Eventuellt kan det väl finnas uttag på salarna...
#6 - 20 januari 2008 21:13
Aoch! Lycka till och krya på dig snabbt!
#7 - 20 januari 2008 21:13
Lycka till att allt går bra.
#8 - 20 januari 2008 21:19
Koksalt skrev:
Ja, fast det brukar vara på speciella ställen då signalerna kan störa viktig medicinsk utrustning. Kanske i typ foajen, eller om det finns något större samlingsrum.

Eventuellt kan det väl finnas uttag på salarna...

Kan man hyra bärare då tror du? :D
#9 - 20 januari 2008 21:51
Lycka till och krya på dig framöver då Surinam ;)

Det går säkert att lösa med internet på sjukan, jag låg inne för 12 år sen med knäna i trasor och då på den tiden fanns ju inte nätet men sablar så trevliga sköterskorna var som ordnade med nya dvd filmer varje dag :D
#10 - 20 januari 2008 21:56
Om inte annat har jag ju tv i datorn och det kan ju vara mysigt att ha en egen det bredvid sängen ;)

Tack för att ni bryr er :D Nu kommer jag sakna er ännu mer bara för det ;)
#11 - 20 januari 2008 22:14
surinam skrev:
Kan man hyra bärare då tror du? :D

Du kanske kan hitta nån som vill köra dig i rullstol :D
#12 - 20 januari 2008 22:15
Ja, även jag håller tummarna i morgon och säger lycka till.
#13 - 20 januari 2008 22:17
Ja, vad kan man säga annat än krya på dig och att allt går bra:)!
#14 - 20 januari 2008 22:19
Koksalt skrev:
Du kanske kan hitta nån som vill köra dig i rullstol :D

Nej jag får alltså inte lyfta och bära något som väger 1 kg eller mer, gå kommer jag inte ha några problem med ;)
#15 - 20 januari 2008 23:44
Lycka till!

Håller tummarna för att du snart är hemma igen OCH att nacken blir bra igen förstås:D
#16 - 21 januari 2008 07:42
Lycka till!
#17 - 21 januari 2008 08:12
Tack så mycket :D
Jag har packat ner datorn, jag blev övertygad sent igår att jag skulle ta med den.
Nu åker jag, ha det så bra tills vi hörs igen.
#18 - 21 januari 2008 08:19
Jag håller alla tummar som jag har för att det ska gå bra!!!!!!!!!!!
#19 - 25 januari 2008 13:41
Tack allihop. Nu är jag hemma igen med titan i nacken. Operationen gick bra och nu ska man bara återställas igen. Hade fått tillökning i ena karet när jag kom hem ;)
#20 - 25 januari 2008 15:29
surinam skrev:
Hade fått tillökning i ena karet när jag kom hem ;)

Välkommen hem :)

Så kan det gå när man inte är hemma och styr upp det hela.. ;)
#21 - 26 januari 2008 01:17
Skönt att höra att du är hemma, och att operationen gick bra.
Glöm inte bort att komaa ihåg att ta det lugnt nu, njut av de andras slit......*hehe*

Annons