Terminsavslutning med gcg i Kents butik Nol Ciklidhobby, den 12/12 kl 19

#1 - 5 december 2011 13:05
Hej allihopa!

Nu är höstterminen snart slut och vi i gcg har vår avslutning för året hos Kent i Nol i hans butik. Blir glögg, pepparkakor, trevligt umgänge med en massa fisk och fisksnack. Dessutom brukar Kent alltid ha väldigt förmånliga priser på både fisk och tillbehör. Är alltid väldigt trevligt och mysigt så missa nu inte detta. Både medlemmar och ickemedlemmar är så klart varmt välkomna!

När: 12/12 kl 19:00 (OBS att detta är en måndag och inte en tisdag som det annars brukar vara)
Plats: Nol Ciklidhobby

MVH Peter
#2 - 10 december 2011 11:51
Nån här som kommer?
#3 - 10 december 2011 15:08
Jag har funderat lite på det, men vet inte... :p
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 10 december 2011 15:59
Rooster skrev:
Nån här som kommer?

Denna gång hoppar jag GCG-mötet. Det är ju en bra affär som är intressant att besöka, men det funkar liksom inte riktigt att hoppa runt där i trängseln när man går på 2 kryckor och det inte finns några sittplatser.
Men ni andra har ju inte det handikappet så beger er dit
#5 - 11 december 2011 11:58
Denna gång hoppar jag GCG-mötet. Det är ju en bra affär som är intressant att besöka, men det funkar liksom inte riktigt att hoppa runt där i trängseln när man går på 2 kryckor och det inte finns några sittplatser.

Men ni andra har ju inte det handikappet så beger er dit

Ja det är en kanonbutik. Men ja jag förstår att det blir lite meckigt... Hade gott så syns vi en annan gång Kjell! :)
#6 - 13 december 2011 16:38
Tack allihopa för en trevlig kväll igår! Var som vanligt väldigt lyckat. Ett särskilt tack till Kent så klart! :)

Annons