Termostatvärmare för ytterfilter 300w Hydro

#1 - 13 februari 2007 16:38
jag undrar om någon vet om en Hydro 300w vatts värmare är något att sattsa på? För den var intresant för man slapp att ha den i akvariumet när man har ytter filter!

http://www.pwss.se/product.php?productid=3834&cat=743&page=1

(om någon vet om pwss är en bra butik?)
#2 - 13 februari 2007 16:41
om de räcker att du får grejerna lagom till påsk så är pwss en bra butik, lär dock inte löna sig att köpa en sak därifrån med tanke på frakten, skulle nog inte köpa en sånn värmare då du har ytterligare 2 anslutningar med en möjlig chans till läckage, men kanske inte är så stor risk?
#3 - 13 februari 2007 16:42
jag tänkte åka dit för dom är billigare en dom här i stan!
#4 - 13 februari 2007 16:46
tror inte du kan åka dit, de har nog ingen butik, dock så kan du ju köpa på deras "åkturer" vilket troligen inte borde va nått problem om du bor i närheten.

Har jämför de saker jag "normalt" köper med min butik här i närheten och Pwss är dyrare på typ allt för min del.
#5 - 13 februari 2007 17:00
vilken butik i vilken stad
#6 - 13 februari 2007 23:41
Jag har en sån värmare som ligger och väntar på att bli inkoplad. Det jag saknar är en halvmeters 16/22mm slang! Har åkt runt till varenda djuraffär i stan men det finns inga, slut överalt. Så till helgen åker jag till Örebro och köper en.

Som sagt är inte PWSS så snabba, och inte så lätta att få tag på heller när grejerna inte kommer eller om man vill ringa och fråga nåt.. Så har du brottom så handla nån annan stans.

Mvh Micke

Annons