Thomas Järvheden el Björn Gustavsson

#1 - 18 juni 2008 08:59
Vem är bäst?
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 18 juni 2008 09:54
I vilka lag spelar dom - har aldrig hört talas om dom
Bilagor:
#3 - 18 juni 2008 09:57
I vilka lag spelar dom - har aldrig hört talas om dom

Munlädersligan..
#4 - 18 juni 2008 10:07
Jag anser att Björn Gustavsson är överskattad. Alla bara ohh vad ung och söt han är. Han kommer verkligen bli något. Men är det verkligen så? Varför ska just han få så mycket uppmärksamhet? Han är inte roligare än någon annan tycker jag. (Får medge att Benjamin i morgonsoffan är ganska rolig men annars tycker jag han är en average komiker.

Nu åter till frågan. Jag tror Björn Gustavsson vinner då de flesta har bildat en slags psykologisk konservativ aura kring honom. :p
#5 - 18 juni 2008 10:25
ne det riktika kampen skulle vara johan glans mot Björn gustavsson

båda är, eller rättare sagt ser ut som att vara extremt Spontana, men de hittar inte på allt på scenen utan har antagligen ett låångt invöat manus. men de är båda duktiga på att improvisera ifall något skulle skita sig.
#6 - 18 juni 2008 10:37
Helt klart Björn Gustavsson :D

Ingen klår hans oskyldiga uttryck. Även om det skulle vara inövat så går det verkligen hem hos mig iaf.
Han är som den där killen i klassen som ständigt var rolig fast han själv inte visste om det. Klassens pajas fast 10 ggr bättre.

Hoppas verkligen han kommer stanna kvar som ledande komiker i Sverige och inte försvinner lika snabbt som han kom.

Hur kan man inte tycka om Björn Gustavsson. HAN É JU BÄST! :D
#7 - 18 juni 2008 10:41
Angående Björn Gustavsson, vad jag har märkt i min bekantskapskrets så älskar 90% av tjejerna honom och 90% av killarna hatar honom. :D :D :D
#8 - 18 juni 2008 10:47
Björn Gustavsson är klart överskattad drog inte på mun åt hans skämt tycker bara han är pinsamt dålig.
#9 - 18 juni 2008 10:51
gizmogirl skrev:
Björn Gustavsson är klart överskattad drog inte på mun åt hans skämt tycker bara han är pinsamt dålig.

Bra sagt! :)

Bara för han är snygg behöver det inte betyda att han är rolig ;). Han kommer med halvroliga skämt men inget bättre. Johan Glans är 10 ggr bättre än honom.
#10 - 18 juni 2008 11:03
XenOn skrev:
Bra sagt! :)

Bara för han är snygg behöver det inte betyda att han är rolig ;). Han kommer med halvroliga skämt men inget bättre. Johan Glans är 10 ggr bättre än honom.

Snygg vet jag inte om han är, men han ser ut som en busig kille med ögon som strålar bus.
Men Johan Glans har oxå "busiga ögon" men jag gillar ändå Björns humor lite bättre.
#11 - 18 juni 2008 13:41
Jag tycker också Björn precis som Zlatan är överskattad.
#12 - 18 juni 2008 13:43
äpplen och päron..
#13 - 18 juni 2008 13:48
3 guppy skrev:
Jag tycker också Björn precis som Zlatan är överskattad.

Nja Zlatan är ju inte överskattad ;)
#14 - 18 juni 2008 16:59
Ja jag säger luuugnt snyggingen Thomas Järvheden! :p jag har alltid gillat honom och hans skämt... Jag var och såg hans show i norrköping för ett par veckor sedan och jag blev inte besviken... Det blev en skrattfest! Men Björn är också rolig och han kommer nog gå långt :D
#15 - 18 juni 2008 17:10
Björn var rätt kul, tills han var tvungen att tramsa även i poänguppläsningen i schlager-EM. Övriga Europa, som inte vet vem han är, måste ju ha trott att han var efterbliven, eller undrat varför Sverige var det enda landet som tramsade i uppläsningen av poängen. I och för sig rätt talande, eftersom hela tillställningen har blivit rätt tramsig. Men en riktigt bra komiker vet när det är dags att vara rolig, och när det är dags att vara seriös.

Annars tycker jag mest synd om honom, och kan bara konstatera att Robert Gustafsson (där kan vi snacka humor!), med flera komiker, fick rätt, det gick för fort uppåt för Björn. Att många tjejer helt tappar vett och sans (om de nå´nsin haft nå´t, det är väl samma sjuka som de tjejer lider av, som kastar upp trosor på scenen när diverse pojkband spelar), och behandlar honom som hett villebråd, och mer eller mindre trakasserar honom så fort han visar sig, tycker jag är tragiskt. "Men tänk att ha en massa tjejer efter sig" säger väl nå´n då. Nej tack svarar jag. Att bli behandlad som ett objekt, och trakasseras och förföljas av allehanda tokstollar och media är en av berömmelsens baksidor, och inget jag skulle önska ens min värsta fiende. Om de verkligen gillade honom, skulle de respektera honom, lämna honom ifred, och ge honom det svängrum han behöver.

Den andra typen känner jag säkert igen om jag ser honom, men namnet säger mig inget :p

Nej, tacka vet jag min syster, som är "kär" i Anders Eriksson i Galenskaparna :) Förstår henne, hans och hans bror Claes kroppsspråk och minspel är oslagbart! Och att Galenskaparna i sina bästa stunder är hejdlöst roliga gör ju inget.
#16 - 18 juni 2008 17:26
Micke_A skrev:
Björn var rätt kul, tills han var tvungen att tramsa även i poänguppläsningen i schlager-EM. Övriga Europa, som inte vet vem han är, måste ju ha trott att han var efterbliven, eller undrat varför Sverige var det enda landet som tramsade i uppläsningen av poängen. I och för sig rätt talande, eftersom hela tillställningen har blivit rätt tramsig. Men en riktigt bra komiker vet när det är dags att vara rolig, och när det är dags att vara seriös.

Annars tycker jag mest synd om honom, och kan bara konstatera att Robert Gustafsson (där kan vi snacka humor!), med flera komiker, fick rätt, det gick för fort uppåt för Björn. Att många tjejer helt tappar vett och sans (om de nå´nsin haft nå´t, det är väl samma sjuka som de tjejer lider av, som kastar upp trosor på scenen när diverse pojkband spelar), och behandlar honom som hett villebråd, och mer eller mindre trakasserar honom så fort han visar sig, tycker jag är tragiskt. "Men tänk att ha en massa tjejer efter sig" säger väl nå´n då. Nej tack svarar jag. Att bli behandlad som ett objekt, och trakasseras och förföljas av allehanda tokstollar och media är en av berömmelsens baksidor, och inget jag skulle önska ens min värsta fiende. Om de verkligen gillade honom, skulle de respektera honom, lämna honom ifred, och ge honom det svängrum han behöver.

Den andra typen känner jag säkert igen om jag ser honom, men namnet säger mig inget :p

Nej, tacka vet jag min syster, som är "kär" i Anders Eriksson i Galenskaparna :) Förstår henne, hans och hans bror Claes kroppsspråk och minspel är oslagbart! Och att Galenskaparna i sina bästa stunder är hejdlöst roliga gör ju inget.

Bra sagt!!!!
#17 - 18 juni 2008 18:49
Micke_A skrev:

Skämdes rätt så ordentligt då :(

Precis som du säger måste han ha blivit klassad som en idiot av de andra länderna och pinsamt för Sverige :(

Annons