Björn var rätt kul, tills han var tvungen att tramsa även i poänguppläsningen i schlager-EM. Övriga Europa, som inte vet vem han är, måste ju ha trott att han var efterbliven, eller undrat varför Sverige var det enda landet som tramsade i uppläsningen av poängen. I och för sig rätt talande, eftersom hela tillställningen har blivit rätt tramsig. Men en riktigt bra komiker vet när det är dags att vara rolig, och när det är dags att vara seriös.
Annars tycker jag mest synd om honom, och kan bara konstatera att Robert Gustafsson (där kan vi snacka humor!), med flera komiker, fick rätt, det gick för fort uppåt för Björn. Att många tjejer helt tappar vett och sans (om de nå´nsin haft nå´t, det är väl samma sjuka som de tjejer lider av, som kastar upp trosor på scenen när diverse pojkband spelar), och behandlar honom som hett villebråd, och mer eller mindre trakasserar honom så fort han visar sig, tycker jag är tragiskt. "Men tänk att ha en massa tjejer efter sig" säger väl nå´n då. Nej tack svarar jag. Att bli behandlad som ett objekt, och trakasseras och förföljas av allehanda tokstollar och media är en av berömmelsens baksidor, och inget jag skulle önska ens min värsta fiende. Om de verkligen gillade honom, skulle de respektera honom, lämna honom ifred, och ge honom det svängrum han behöver.
Den andra typen känner jag säkert igen om jag ser honom, men namnet säger mig inget :p
Nej, tacka vet jag min syster, som är "kär" i Anders Eriksson i Galenskaparna :) Förstår henne, hans och hans bror Claes kroppsspråk och minspel är oslagbart! Och att Galenskaparna i sina bästa stunder är hejdlöst roliga gör ju inget.