Hej!
Vad tråkigt att du är sjukskriven, du har ju haft mycket omställningar i livet och det är lätt att bli fartblind när allt ska hållas igång. Själv jobbar jag för fullt och trivs med det, fasar för att gå hemma då jag inte är speciellt nöjd med det. Hade gärna jobbat till kl 12 varje dag för att sedan göra saker med barnen. När jag är hemma hela dagarna blir det lätt skäll och bråk och rätt var det är så kommer kvällen och dagen är över. Jag skall föda barn vilken timme som helst och är ganska trött på att vara gravid nu, i slutet är det inte jättekul när man inte kan ta av sig skorna själv, och minnen av hur en förlossning går till börjar göra sig påminda...
Annars är det mesta bra, har som jag skrev förut lite planer på ett Diskus kar med helt nytt upplägg. Det blir bara attans dyrt och har inte riktigt hjärta att göra mig av med mina Malawi ciklider även om de blir färre och färre. Man hamnar lätt i en brytpunkt där det inte är lönt att investera i nya fiskar om man har tänkt avveckla, samtidigt blir karet tråkigt om man inte engagerar sig. ett problem är också att jag lagom till jag fått ihop pengar och rätt förutsättningar för Diskus så är det dags att flytta till sommarstugan och fiskarna blir ganska eftersatta om än omskötta. Lite trist att vänta ända till hösten när man är sugen på ett nytt projekt. Vad tror du om saken?