Någon som har köpt timer på claes ohlssons? det har jag.. antingen är jag trög som inte kan ställa in tiderna trots bruksanvisning eller så vet jag inte vad..
Nån som lyckats.?[B)]
Azur skrev:Om nån har en BRA och LÄTTPROGRAMMERAD timer som HÅLLER TIDEN, tar jag gärna emot tips. Det spelar ingen roll om den är dyr, bara den gör sitt jobb bra.
Azur skrev:
EDIT3: Om nån har en BRA och LÄTTPROGRAMMERAD timer som HÅLLER TIDEN, tar jag gärna emot tips. Det spelar ingen roll om den är dyr, bara den gör sitt jobb bra.
Karon skrev:Vad vinner man på att ha en digital timer jämfört med en analog ?
Erik... skrev:Mekaniska (analoga) timers låter ofta för mycket dessutom.
Skudd skrev:Ok... Jag har inte 32-8618 utan 36-1844 (Den med två knappar)... Så då kan jag tyvärr inte hjälpa till... Tycker dock att min är klart godkänd även om andra verkar hävda motsatsen, dessutom inte speciellt svåranvänd.. :)
albjohn skrev:Jag köpte igår ett 3 pack mini timers (analoga) hos Claes för 49 kr, väldigt små och behändiga till skillnad mot många andra som är så klumpiga.
Jag ska testa dom och funkar dom bra blir det att byta ut alla gamla klumpar.
dem funkar men vid vissa tider så knäpper och klickar dem högljutt, samtliga 3...albjohn skrev:Jag köpte igår ett 3 pack mini timers (analoga) hos Claes för 49 kr, väldigt små och behändiga till skillnad mot många andra som är så klumpiga.
Jag ska testa dom och funkar dom bra blir det att byta ut alla gamla klumpar.