Hejsan! Jag har haft mitt akvarium i 4 månader nu och jag skulle vilja ha någon fisksort som är lite spännande och som man kan få igång till lek :)
Hoppas det är någon som kan ge mej något kul förslag! Mvh Kim :)
svart_civic@hotmail.com skrev:just nu simmar de runt, 7 tigerbarber, 3 skalarer, 10 kardinaltetra, 4 zebrafiskar och några malar.. köpte dessa mest för att komma igång lite :) skulle nu vilja ha något mer intressant :) Vatten temp ligger på ca 24-25 Grader, har tyvär inte kollat PH värdet :/ Tid har jag.. ;) hehe / Kim
svart_civic@hotmail.com skrev:alla jag känner har haft skalarer under 200 L ? dom har mått bra ock ynglat av sej ?
svart_civic@hotmail.com skrev:Tar gärna ur fiskar om de är så! :) vilka tycker du jag ska ut först förutom skalarerna? :) / kim
hannesc skrev:tjaaa du har ju blandat asien o amerika så... ta ur kardinalerna med då o försök håll dig till asiatiska fiskar.
svart_civic@hotmail.com skrev:corys ock ancistrus
svart_civic@hotmail.com skrev:Den heter Paleatus har jag för mig, de är just nu 3.. Skalarerna får åka ut först
undervatten skrev:Kakaduaciklider är snygga och blir inte så stora och brukar vara ganska lätta att få yngel på. Är lättskötta och trevliga fiskar. :)