[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Svarta diskusar??[:-9] [:-13] Det har jag aldrig sett förut, bara sjukadiskusar som är svarta..... Låter ju spännande... Men hur ser de ut när de är sjuka? Vad kostar diskus i Ungern by the way?[/COLOR][/FONT]
De kallar dem red alexander, de jag köper är 6 cm och är väldigt väldigt mörka (hade sagt svarta, men precis som en en svart puma så kan man urskilja ett svagt mönster och lite nyansskiftningar), dock så var de lite större, 12, ännu mörkare,
Köper dessa "svarta" för 100 kr st, och marlboro red för 120 kr st. De är fina, och oskygga (kommer fram till glaset och är nyfikna).
Funderar dock på att registrera ett företag i framtiden för jag hittade en grossist/butik som säljer diskusar för 70 kr, indiska glasmalar för 8 kr, black ghost för 20 kr o massa annat smått o gott styckevis (du behöver alltså inte köpa en stor mängd)
Filter o annat är dock samma priser eftersom dessa, lik elektronik, är tillverkade för samma marknad i eruopa (dock köpte jag en planteringstång för 30 kr, kostar 150 kr på pwss :))