Hej!
Är det nån från Malmöområdet som är intresserad av att dela på en dunk (5liter) Tropica Mastergrow (flytande växtgödning).
Literpriset blir ca 135kr, bra mkt billigare än de 500ml flaskor som säljs för ca 120kr!
mvh
Mi
Ursprungligen skickat av p
... och är det någon som känner igen och har provat Aquatic Super-Gro?
Hur är doseringen på Mastergrow
Vart kan man få tag på PMDD då???
hur mycket ska man ha i för att inte fiskarna ska dö?
jag läste någonstanns här på Zoopet att det ska vara hur bra som helst för akvarieväxter och att de växer som bara den. Är det sant?
Vart kan man få tag på PMDD då???
hur mycket ska man ha i för att inte fiskarna ska dö?
jag läste någonstanns här på Zoopet att det ska vara hur bra som helst för akvarieväxter och att de växer som bara den. Är det sant?
Hällde precis i lite aquatic super-gro i akvariet och kom då att tänka på denna tråd så jag läste på etiketten och visst finns det en innehållsförteckning.Ursprungligen skickat av defdac
Ang. TMG så är det super. Det har en <b>innehållsförteckning</b> som gör att man kan räkna lite på hur man ska dosera för att få optimal tillväxt. Till skillnad från Aquatic Super-Gro, där man inte riktigt vet vad man häller ner i akvariet. Jag mailade dom och frågade, men dom svarade att det var en företagshemlighet *tummen ner*.
Företag som inte vågar skriva vad deras kemiska preparat innehåller bör man bojkotta.
Inehåller: kväve, fosfor, kalium, järn, koppar, zink, mangan, magnesium